خبرگزاری کار ایران

اعتراض مجدد سرمربی استقلال؛

مجیدی: فرگوسن‌های وطنی داوری 6 امتیاز از من گرفته است / به غیر از صحنه دقیقه 87 هیچ صحبت دیگری ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۲۷۶

سرمربی استقلال پس از تساوی شاگردانش در مصاف با پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل شاگردانش در شهرآورد درخصوص بازی اظهار داشت: به غیر از صحنه دقیقه 87 بازی هیچ صحبت دیگری ندارم. اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن های وطنی و جراید نمی گویند فرار رو به جلو است، داوری تا همین الان 6 امتیاز از من گرفته است. بازی با فجر و بازی با صنعت نفت و این هم از بازی امروز. اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند این هواداران چه گناهی دارند. من می روم و کس دیگری بیاید تا برای او پنالتی بگیرند. هر موقع خوب یا بد بودیم، گفتم. داور چطور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد؟ من از 60 متر دورتر فهمیدم که پنالتی بود. من هیچ صحبتی به غیر از صحنه دقیقه 87 ندارم.

او ادامه داد: به غیر از دقیقه 87 هیچ صحبتی دیگری ندارم.

سرمربی استقلال درخصوص اعتراضش به صحنه آفساید در نیمه اول گفت: چون خودم روی خط بودم، تصویر تلویزیونی از بالا بود، مطمئنم آن صحنه هم آفساید نبود. در بدبینانه ترین حالت مساوی بود. چون داور از سمت چپ بود، روی خط نبود. 

کم کم داخل زمین می‌روید! مجیدی در واکنش به این سوال گفت: اگر حرف بزنیم فرار رو به جلو می کنیم. همین الان باید با 20 امتیاز صدر جدول باشیم. مشکل شما با مجیدی است؟ مسئولان جان هر کسی که دوست دارید کمک داور ویدیوی را به ایران بیاورید. حق را چطور می شود خورد؟ من واقعا نمی دانم. اگر سوالی به غیر از دقیقه 87 دارید من در خدمت شما هستم. ندارید؟ شب شما بخیر!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز