خبرگزاری کار ایران

تجلیل از محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع قهرمانان کشتی در رقابت های جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۷۵

بانک دی از محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع دو مدال آور کشورمان در رقابت های المپیک توکیو و جهانی نروژ تقدیر کرد.

به گزراش ایلنا، فدراسیون کشتی، در راستای ایفای نقش درحوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک، گروه مالی دی و علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی برگزار شد، از محمدرضا گرایی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان و امیرحسین زارع، دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان قدردانی شد.

در این نشست برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاش‌های قهرمانان ملی برای افتخار‌آفرینی و اهتزاز پرچم ایران در سطح بین‌المللی گفت: کشتی، ورزش قهرمانی و پهلوانی است و کشتی‌گیران با روحیه جوانمردی در خاطر مردم کشور همیشه ماندگار هستند.

وی افزود: با توجه به تاثیرگذاری افتخارآفرینی تیم‌های ملی در روحیه و نشاط جمعی مردم، یکی از رسالت‌های اجتماعی بانک دی توجه به قهرمانان ورزشی کشور است تا گوشه‌ای هر چند کوچک از سختی‌های این عزیزان جبران شود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ورزش کشتی بیشترین سهم را در کسب مدال‌های جهانی و المپیک به خود اختصاص داده است، گفت: با این وجود سهم کشتی و کشتی گیران از بودجه کشور کمترین سهم است و برای حفظ روند قهرمانی باید توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز