خبرگزاری کار ایران

فریادشیران: رفتار مدیران عامل استقلال و پرسپولیس را نپسندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۲۶

مربی سابق تیم ملی گفت: رفتار اخیر مدیران عامل استقلال و پرسپولیس را نمی پسندم و از آجرلو تقوع بیشتری داشتم.

به گزارش ایلنا، نادر فریاد شیران در برنامه در انتهای الوند که صبح شنبه از شبکه دوم سیما پخش شد با اشاره به آخرین وضعیت دوست و همکاری قدیمی خود اظهار کرد: محمد مایلی کهن وضعیت بهتری دارد عمل سخت قلب باز را داشته و امیدوارم روز به روز بهتر شود.

وی در ادامه درباره تغییرات مدیریتی آبی پوشان پایتخت توضیح داد: حضور آجرلو در استقلال را مثبت ارزیابی می کنم اما رفتار مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در دو روز اخیر را نمی پسندم بخصوص از آقای آجرلو که سابقه مدیریت در تیم های مختلف را داشته توقع بیشتری داشتیم.

فریادشیران تاکید کرد: فوتبال بازی است و باید از آن لذت ببریم. اینکه سازمان لیگ چقدر بد سلیقه بوده که این بازی را به جای جمعه روز شنبه که یک روز کاری است برگزار می کند جای گله دارد. اگر بازی را ساعت 19 برگزار می کردند مشکلی پیش می آمد؟ رو جمعه فرصت بهتری برای برگزاری شهرآورد بود.

اینگونه ندیدم که نگذارند استقلال قهرمان شود

فریاد شیران تصریح کرد: ممکن است این شائبه باشد که نگذاشتند استقلال قهرمان شود اما گاه 300 تا 400 صفحه مدرک رو می کنیم درباره فساد در فوتبال و آقایان بایگانی کردند. معتقدم در این زمینه باید با فکر رفتار کرد. فوتبال یک تفریح است اما حساسیت های زیاد درگیری هایی را پیش می ید. من اینگونه نمی بینم که نگذاشتند استقلال قهرمان شود.  البته مسائلی وجود دارد به عنوان نمونه چرا فرهاد مجیدی قبل از فینال جام حذفی، تیم را رها کرد و رفت؟ جایی ما ایراد داشتیم. امروز فرهاد عاقلانه تر و حرفه ای تر رفتار می کند و با تجربه تر شده است. فرهاد اعتقاد به جوانان دارد و تیمی که امروز بتواند به جریان حاشیه ای فائق آید موفق تر است.

وی درباره حضور جوانان در استقلال و شهرآورد عنوان کرد: جوانی برتری دارد اما جوانی که تجربه بازی دارد برتری بیشتری دارد. خوبی این بازی برای جوانان نبود تماشاگران است. اگر استادیوم پر می شد برای جوان سخت تر بود.  مظاهری در فهرست بازی امروز با پرسپولیس نیست. علیرضا رضایی در دو سه بازی اخیر خوب عمل کرده هرچند که حسینی تجربه بیشتری دارد اما این یک نکته فنی است و هردو دروازبان می توانند امروز در درون دروازه استقلال باشند.  در بارسلون یا تیم ملی اسپانیا دروازبانان خوب داشتند و حاشیه ای هم ایجاد نمی شد.

وی درباره سیستم بازی این تیم گفت: با توجه به نبود وریا غفوری، امروز استقلال احتمالا به دفاع چهار نفره برمی گردد. البته پرسپولیس هم چند غایب دارد.

فریاد شیران درباره حضور بازیکنان خارجی در استقلال تاکید کرد: فرهاد مجیدی تجربه بین المللی دارد و به خوبی بازیکنان خارجی را می شناسد. معتقدم هنوز بازیکنان خارجی استقلال قابلیت های خود را نشان نداده اند و باید صبر کرد. البته من معتقدم نباید بازیکن خارجی بیاوریم و اگر بازیکنی می آوریم باید یک سر و گردن از دیگر بازیکنان بالاتر باشد زیرا ما پول هنگفتی هزینه می کنیم بنابراین اگر قرار باشد فوتبالیست خارجی کمی برتر از فوتبالیست ایرانی باشد ترجیح می دهم با بازیکن ایرانی کار کنم اما خارجی باید سطح بسیار بالاتری داشته باشد. هر دادگاهی که رفتیم در مواجه با خارجی ها به مشکل خوردیم.

ماجرای شکایت تاج از مایلی کهن و فریادشیران

وی تصریح کرد: با عزیزی خادم مسئله شخصی ندارم نسبت به فدراسیون گارد دارم. وقتی تاج به دادگاه نامه می نویسد که من و اقای مایلی کهن دشمن و معاند هستیم شما چه می کنید؟ این نامه را در اختیار دارم و همان کسی که برای ما در دادگاه فرهنگ و رسانه حکم صادر کرد به 10 سال زندان محکوم شده است.

این بازیکن قدیمی فوتبال ایران یادآور شد: سرپرست تیم ملی در سال های دور را ببینید چه کسانی بودند اما امروز کیست؟ به یاد داشته باشیم نتایج تیم ملی را با مدیریت قاطی نکنیم. وقتی مایلی کهن سرمربی ایران شد رنکینگ ما 112 بود. او روی جوانانی مانند مهدوی کیا، میناوند، گل محمدی و فرهاد مجیدی سرمایه گذاری کرد و این بازیکنان به اروپا رفتند اما امروز بازیکنان ما امروز از اروپا می آیند. این را نباید قاطی مدیریت فوتبال کرد و مطمن هستم امروز بهترین تیم ملی را در ادوار مختلف داریم و بحث مدیریت هم به خوبان عالم و مسائلی از این دست برمی گردد.

به خوبان عالم ورود کنید

فریاد شیران گفت: فوتبال در همه جای دنیا براساس روح جوانمردی شکل گرفته است اگر قرار باشد از خرافات استفاده کنیم اشتباه است. من رسما اعلام می کنم چرا راجع به خوبان عالم ورود نمی کنید؟

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز هفته هشتم لیگ است اگر ضعفی وجود داشت باید پیش از این هفته رفع می کردیم. اگر پرسپولیس بخواهد در این بازی تغییر سیستم بدهد جواب نمی دهد. فقدان نورالهی و کنعانی زادگان پرسپولیس را ازار داد اما در ادامه فرجی و نعمتی اضافه شدند.

فریاد شیران تصریح کرد: استقلال تغییرات بیشتری نسبت به پرسپولیس داشته است. وحید امیری و عبدی وضعیت خیلی خوبی دارند. البته استقلال با فرهاد مجیدی بسته شده و بهانه ای در این زمینه وجود ندارد. اعتقاد دارم شهرآورد را هرکسی نترسد می برد. جای تماشاگران در شهرآورد خالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز