خبرگزاری کار ایران

خنده‌دار است که می‌گویند عدم حضور تماشاگران به نفعم است

مجیدی: بنیادی فر انتخاب خوبی برای دربی بود / بهترین تیم ایران را دارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۷۱۴

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابب دربی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: یک مقدار شکل و شمایل کنفرانس خبری تغییر کرده است. دو کنفرانس خبری قبلی بود که اگر احساس کنید پایین سازمان لیگ بانک است و باید از بانک رد شویم! یک روز آمدم به کنفرانس بروم که آقایی به من گفت کجا؟ باید بیایید فیش بگیرید! بخدا! به من گفت که باید فیش بگیرید! گفتم نه کار بانکی ندارم و می خواهم به طبقه بالا بروم سازمان لیگ. از باشگاه استقلال تشکر میکنم.

مجیدی درمورد شرایط استقلال و آمادگی بازیکنان گفت: دربی همیشه برای هر دو تیم حساس است و با توجه به شرایطی که الان وجود دارد یک امتیاز نه به درد ما و نه به درد پرسپولیس نمی خورد. هر دو تیم برای پیروزی به میدان می روند. نظر شخصی من این است که تیم من بهترین تیم لیگ است و گذر زمان ثابت میکند که چرا این حرف را در کنفرانس خبری زدم. به یکایک بازیکنانم اطمینان دارم. هم بازیکنان باهوشی هستند و هم بازیکنانی هستند که می توانند انتظارات را برآورده کنند. تیم پرسپولیس هم بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد. طبیعتا بازی سختی خواهد بود اما تمام تفکراتم برای بازی فردا هجومی و کسب سه امتیاز مسابقه است.

سرمربی استقلال درخصوص غایبان این بازی گفت: متاسفانه آقای وریا غفوری تا این لحظه دکترها تلاش می‌کنند با توجه به بازی فوق العاده ای که هفته پیش انجام داد اما این هفته در اختیار نداریم. تمام دکتران تلاش خواهند کرد تا ایشان به بازی برسند. آقای رضاوند هم مصدومیت دارند، بعد از بازی امروز تصمیم می گیریم که این بازیکنان در لیست باشند یا نه.

مجیدی درمورد داوری بازی همچنین گفت: نظرم این است که هر موقع که بخواهیم صحبت کنیم، آقایان یک جمله به نام فرار رو به جلو یاد گرفتند. تیم من این فصل باختی نداشته و چهار تساوی داشته است. سه تساوی ما به غیر از بازی با صنعت نفت، اعلام کردم که خوب بازی نکردیم چون توانایی تیم ما بالاتر است. هیچوقت امکان ندارد که من دو کار را انجام بدهم: بگویم بازیکنم بد بود یا اینکه بگویم داور بد بود. به بازیکنانم هم گفتم، شکست برای سرمربی است. خودم اعلام کردم در بازی قبلی از بازیکنانم خیلی راضی بودم. تیم در یک نیمه توانست 9 موقعیت گل ایجاد کند، در لیگ اینطور تیمی نداریم، بروید بازی ها را ببینید. بنابراین به نظرم انتخاب این داور انتخاب خوبی بود.

سرمربی استقلال درمورد عدم حضور تماشاگران در این دیدار حساس گفت: در این دو سال که هستم هنوز تیمم در حضور تماشاگران شکست نخورده است. مطمئن باشید، استقلال یعنی هوادار. بدون هوادار استقلال معنی ندارد. اصلا بپرسید از بازیکنان، وقتی می خواهند این تیم را انتخاب کنند 50 درصد تصمیم برای هواداران استقلال است. وقتی خودمان بازیکن بودیم اول نگاه می کردیم که ببیینیم چه اندازه تماشاگر به ورزشگاه آمده است. الان هم بازیکنان اینطور هستند. یک انگیزه دوبرابر به بازیکنان می دهند. چطور به نفع من نیست؟ این بزرگترین امتیاز استقلال است که من این را ندارم. این حرف خنده دار است. مطمئن باشید اگر هوادار در ورزشگاه باشد بازیکنان بیشتر انگیزه می‌گیرند. امیدوارم که مسئولان کاری کنند که هواداران به استادیوم بیایند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا از علیرضا رضایی به عنوان دروازه بان استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: در مورد ترکیب صحبت نمی‌کنم ولی نمی‌دانم باشگاه‌های بزرگ دنیا را ببینید. مثلا منچسترسیتی پول ندارد که بازیکن بخرد که بازیکن 17 ساله را بازی می‌دهد؟ بازیکنان جوان باید بیایند و کار کنند. ما امسال خیلی بازیکنان جوان خوبی داریم. مطمئن باشید در آینده این بازیکنان تیم ملی خواهند بود. امسال سعی کردم از بازیکنان جوان در تیمم استفاده کنم که چندین سال برای استقلال بازی کنند. امیرحسین حسین زاده،‌ امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی بازیکنانی هستند که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. 

سرمربی استقلال درمورد اینکه برخی از پیشکسوتان می‌گویند چرا استقلال ترکیب ثابت ندارد و همینطور مشکلات تبلیغات محیطی پاسخ داد: با احترام به شما، نه به این دو سوال فکر می‌کنم و نه برایم اهمیت دارد. اجازه بدهید در حیطه کاری خودم که فنی است صحبت کنم.

مجیدی درخصوص انتقاد به جابجایی زیاد در ترکیب استقلال عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. شما ترکیب ما در این هفت بازی را ببینید که زیاد نبوده. فقط در سیستم تغییر داشتیم که بر اساس تیم حریف تغییر ایجاد کردیم. 

کری خوانی‌های بین مدیران و باشگاه پیش از دربی چه تاثیری روی روند بازی دارد؟ مجیدی در این خصوص گفت: در طول هفته با بازیکنانم صحبت کردم. برای دربی مهم ترین چیز تمرکز است. خواهش کردم که هیچ چیزی تمرکز آنها را بهم نزند. موردی که مطرح کردید را به بازیکنان گفتم که اصلا در این مسائل وارد نشوند و همیشه سعی می‌کنم روی مسائل فنی متمرکز باشند و خودم هم مثل سایر بازیکنان سعی می‌کنم وارد جزئیات نشوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز