خبرگزاری کار ایران

بیانی: جای تأسف است که دربی بدون تماشاگر برگزار می‌شود/ پرتماشاگرترین دربی تاریخ را بردیم و خون از دماغ کسی نیامد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۱۴

پیشکسوت استقلال و مربی نساجی از خاطرات دوران بازی خود در دربی صحبت کرد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای نساجی اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. در دیدار این هفته مقابل سپاهان هم می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم ولی چند بازیکن ما به دلیل بیماری همراهمان نبودند و همین موضوع به ما ضربه زد و سپاهان هم به هر حال از تیم‌های قدرتمند لیگ است و به آنها بابت این نتیجه تبریک می‌گویم. در حال حاضر هم همه تمرکز ما روی بازی با پدیده است که آنها هم تیم خوبی هستند. یک سری مشکلات درون باشگاه‌شان باعث شده نتوانند نتایج لازم را بگیرند ولی تیم خطرناکی هستند و می‌توانند دردسرساز شوند. به امید خدا می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم و با دست پر برگردیم.

وی در مورد قرعه‌کشی جام حذفی و تقابل با آرمان گهر هم گفت: جام حذفی جام شگفتی هاست و تیم های سری های پایین تر می‌آیند تا خودشان را نشان دهند و از طرفی یک مسیر راحت‌تر برای قهرمان شدن و گرفتن سهمیه است و برای همین نباید حساب کرد که فلان تیم لیگ برتری است یا تیم دیگر برای دسته پایین تر است و در این سالها دیدیم تیم‌های دسته یک و حتی دو به مراحل بالا رسیدند و شگفتی ساز شدند. ما برای جام حذفی هم برنامه ریزی کردیم و امیدوارم به اهدافمان برسیم.

مربی نساجی در مورد بازگشت الهامی به نیمکت گفت: بودن آقا ساکت کنار زمین خیلی مهم و تأثیرگذار است. همیشه من می‌بینیم یک نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کند که دقیقا در زمین اتفاق می‌افتد. ایشان از این هفته به نیمکت برمی‌گردد و این موضوع تاثیر مثبتی روی تیم ما خواهد داشت.

بیانی با اشاره به دربی پایتخت هم توضیح داد: این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و هر دو برای بردن به زمین می آیند و به سه امتیاز آن نیاز دارند. امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پسند را شاهد باشیم و مردم از دیدن آن لذت ببرند و تیمی که شایسته‌تر است سه امتیاز را مال خود کند.

وی در مورد بهترین خاطره خودش از دربی گفت: خاطره زیاد است. یادم می‌آید یک بازی که پرویز مظلومی برای ما گل زد پر تماشاگر ترین بازی تاریخ بود و تا کنار زمین تماشاچی نشسته بود و هر لحظه ممکن بود آنها به زمین بیایند ولی واقعا نه توهینی به کسی شد نه خون از دماغ کسی آمد و با اینکه ما بازی را بردیم بازی در کمال آرامش به پایان رسید. متاسفانه الان جو مثل سابق نیست و به هم توهین می‌کنند. این ها قشنگ نیست و باید از فوتبال لذت برد.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: متاسفانه شنیدم این بازی بدون تماشاگر است. این هم یک ضعف دیگر فوتبال ماست که همه جای دنیا تماشاگر آزاد شده ولی در ایران هنوز این موضوع حل نشده است. بازی به این مهمی را مردم دوست دارند از نزدیک تماشا کنند و دربی بدون تماشاگر چه شور و هیجانی دارد؟ واقعا حیف است.

بیانی در مورد اینکه گفته بود اگر پاک‌کن داشت یک سال حضورش در پرسپولیس را از کارنامه‌اش پاک می‌کرد گفت: من اینطور نگفتم فقط گفتم اگر به عقب بر می‌گشتم و آن تصمیم را نمی‌گرفتند بهتر بود. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی داشته و دارد که از دوستان من هستند و خدای نکرده نخواستم بگویم حضور در این تیم برای من خوب نبود‌. به هر حال من استقلالی هستم و از سن کم در این تیم بودم و خیلی ها من را دوست داشتند و از این کار من ناراحت شدم و پشیمانی من هم به خاطر ناراحت شدن این عزیزان است وگرنه پرسپولیس هم تیم بزرگی است و بزرگان زیادی در آن بازی کردند.

وی در مورد اینکه خیلی ها می‌گویند اگر شاهرخ بیانی الان فوتبالیست بود ۲۰-۳۰ میلیارد قیمتش بود، توضیح داد: این عزیزان به من لطف دارند. زمان ما شرایط فوتبال فرق می‌کرد. من خودم در زمین سعی داشتم در میانه بازی را مدیریت کنم و به اصطلاح یک کوچینگ درون زمین انجام دهم و حواسم به همه جای زمین بود و سعی می‌کردم بهترین تصمیم را بگیرم.

بیانی در پایان با اشاره به شکایت باشگاه نساجی از دو بازیکن خارجی استقلال گفت: من در جریان این موضوع نیستم و باشگاه آن را پیگیری می‌کند ولی خب این اشکال از قوانین ماست. چرا باید یک بازیکن کارت بازی بگیرد و نتواند بازی کند؟ اگر مجاز است چرا اجازه بازی ندارد و اگر مجاز نیست چرا به او کارت بازی دادید؟ کارت بازی موقت نمی‌دانم دیگر چه صیغه ای است. این ضمانت بانکی و این مسائل را از کجا آورده اند؟ این قوانین کارشناسی شده نیستند و برای همین مشکل ساز می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز