خبرگزاری کار ایران

پیوس: برنده دربی را نبرد میانه میدان مشخص می‌کند/ نتایج اخیر استقلال ربطی به این بازی ندارد/ پرسپولیس با گل های آل کثیر و ترابی برنده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۹۸

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در دربی صحبت کرد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و با توجه به چیزی که از دو تیم تا اینجای کار دیدم فکر می‌کنم بازی پر موقعیتی از آب دربیاید و این بازی حتما گل خواهد داشت. ضمن اینکه دو تیم در کورس بالای جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند و تساوی به درد کسی نمی‌خورد و بعید می‌دانم بازی محتاطانه‌ای را شاهد باشیم.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و اگرچه در این میان ۱-۲ بازی نتایج خوبی نگرفته ولی توانسته انسجام خودش را حفظ کند و الان هم فقط سپاهان بالاتر از این تیم است و در مجموع عملکرد تیم خوب بوده‌. بازیکنان جدید هم به خوبی در ترکیب جا افتاده‌اند و رفته رفته تیم به شرایط آرمانی نزدیک تر شد و الان هم اوضاع خوبی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نبود سیدجلال حسینی در ترکیب توضیح داد: سیدجلال هم یک ستون محکم در خط دفاعی است و هم رهبر تیم محسوب می‌شود و نبودش به زیان پرسپولیس است ولی زوج نعمتی و فرجی هم نشان دادند به هماهنگی خوبی با هم رسیدند و اگر یک مقدار با تمرکز بازی کنند می‌توانند کار را دربیاورند.

پیوس در مورد خط حمله پرسپولیس هم گفت: خط حمله پرسپولیس اوضاع خوبی دارد و هم آل کثیر و هم عبدی آمادگی خوبی از خودشان نشان می‌دهند. به نظر من از هر دو نفر در ترکیب اصلی استفاده نمی‌شود و یک بازیکن به عنوان یار تعویضی نیمه دوم وارد خواهد شد. ضمن اینکه امیری و ترابی و عالیشاه هم دیگر مهره های هجومی هستند که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

وی در مورد وضعیت استقلال بعد از چهار تساوی پیاپی توضیح داد: دربی همیشه شرایط متفاوتی دارد و نباید آن را با نتایج دیدارهای قبلی مقایسه کرد. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است و شاید نتایج خوبی در دیدارهای اخیر نگرفته باشد ولی اگر فکر کنیم تیم ضعیفی هستند و اوضاع خوبی ندارند ممکن است پرسپولیس را در دربی غافلگیر کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به نظرم این بازی بازی هافبک هاست و هر تیمی بتواند کنترل وسط زمین را در اختیار بگیرد می‌تواند شانس بالایی برای پیروزی داشته باشد. پیش بینی من از این بازی برتری دو بر یک پرسپولیس است و آل‌کثیر و ترابی گل‌های پرسپولیس را به ثمر می‌رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز