خبرگزاری کار ایران

داریوش شجاعیان: استقلال یک بر صفر پیروز دربی است/ امیدوارم داور دربی قضاوت خوبی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۹۱

داریوش شجاعیان هافبک هجومی تیم هوادار درباره عملکرد تیمش و همچنین پیش‌بینی دربی میان دوتیم استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داریوش شجاعیان بازیکن تیم هوادار درباره نتایج اخیرتیمش و همچنین پیش‌بینی دربی میان دوتیم استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

شجاعیان در واکنش به عملکرد تیمش در بازی‌های اخیر اینگونه واکنش نشان داد: تیم هوادار باتوجه به اینکه تازه به لیگ برتر راه یافته، باید زمان بدهیم تا خودش را با شرایط لیگ وفق بدهد و شخصیت تیمی‌اش به ثبات برسد. امسال لیگ برتربه نوعی شده است که برخلاف انتظار از خیلی تیم‌ها نتیجه رقم می‌خورد، چه برسد به تیم هوادار که سال اول حضورش در این لیگ است. قطعاً این تیم تجربه کسب می‌کند و در ادامه فصل می‌تواند نتایج خیلی بهتری بدست آورد.

او با اشاره به قضاوت‌های داوری در بازی‌های اخیر تیمش بیان کرد: ما در چند بازی اخیر به دلیل قضاوت‌های نادرست و بهتر است بگویم ناعادلانه ضربه خورده‌ایم. بالاخره تیمی که از دسته یک به لیگ برتر می‌آید و اسم و رسم آنچنانی هم نداشته باشد مورد ظلم قرار می‌گیرد. فکرمی‌کنم به تیم هوادار کم لطفی شده، باتوجه به نظرات و واکنش اهالی فوتبال تیم ما تاکنون عملکرد خیلی خوب و باکیفتی را در هربازی به نمایش گذاشته است و فقط در نتیجه گیری کم شانس هستیم. صحنه کارشناسی بازی گذشته‌مان مقابل مس رفسنجان را ندیده‌ام اما دربازی مقابل فولاد خوزستان و صحنه‌ای که داور علیه ما گرفت و ما با دروازه‌بان کاری نداشتیم و همه کارشناسان هم به تشخیص اشتباه داوری رای دادند چرا که بازیکن ما با سر توپ را به سمت دروازه هدایت کرد و بازیکن تیم حریف با دست توپ را گرفت و گل تیم ما سوخت، 20 دقیقه اول ده نفره شده بود را ببریم که اشتباه داوری در این نتیجه تاثیر گذار بود. امیدوارم  در ادامه فصل با درایت کادر فنی و کمک بچه‌های تیم بتوانیم نتیجه‌ها را به سود خودمان تغییر دهیم و کمی به تیم ما احترام بگذارند چرا که این بچه‌ها، کادر فنی و... شایسته  احترام هستند و واقعاً از جان مایه می‌گذارند و در یک محیط آرام بدون حاشیه کار خودشان را انجام می‌دهند تا انشاءالله به نتیجه درخور تیم هوادار دست پیدا کنند.

هافبک هجومی هوادار درباره تجربه‌ کار با رضا عنایتی گفت: اول از آقا رضا تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و من را هم جزو گزینه‌های خودشان دانستند که بتوانیم به تیم هوادار کمک کنیم. ایشان خیلی انسان بزرگی‌ است و خیلی حس رفاقت بین کادر فنی و بازیکنان بالا است که آقا رضا به نوعی مثل برادر بزرگتر ما می‌ماند و خیلی خوشحالم که شاگردشان هستم، تجربه خیلی شیرینی است کار با آقا رضا و امیدوارم در کنار ایشان و کلیه عوامل تیم از مدیرعامل تا کادر فنی، بچه‌ها و اسپانسر دست به دست هم بدهیم تا به نتیجه شایسته دست پیدا کنیم.

شجاعیان درخصوص بازی بعد تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان بیان کرد: قطعاً ما برای کسب 3 امتیاز می‌رویم و باتوجه به شرایط تیم به این امتیاز نیاز داریم هرچند شرایط تیم نفت هم خوب نیست و مطمئناً هردو تیم برای بدست آوردن امتیاز بازی می‌آیند اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم و بتوانیم خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم چرا که مستحق این جایگاه نیستیم و انشاءالله روز شنبه بتوانیم دست پر از زمین بازی خارج شویم و یک انتخاب خوب برای داوری داشته باشیم که هر دو تیم متضرر نشوند!!

بازیکن هوادار در خصوص نتیجه دربی میان استقلال و پرسپولیس و نتایج اخیر این دوتیم گفت: همانطور که می‌دانید بازی دربی فوق‌العاده حساس است و با تمام بازی‌ها فرق دارد و می‌تواند بازی خیلی جذابی باشد که با حضور تماشاگران هر دوتیم قطعاً شور و هیجان دیگری دارد و بازی تماشایی تر خواهد شد. امیدوارم ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود که شاهد دیدن هواداران در ورزشگاه‌ها باشیم.

وی افزود: پیش بینی‌ام یک بر صفر به نفع استقلال است. خیلی خوشحال می‌شوم اگر استقلال برنده این دربی باشد. باتوجه به نتایج اخیر تیم و جدول امکان دارد هر دو تیم محتاط بازی کنند و باتوجه به اینکه استقلال در حال حاظر یکی از بهترین خط دفاعی ها را دارد امیدوارم این دربی به نفع آبی پوشان پایتخت رقم بخورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز