خبرگزاری کار ایران

کلهر: شهرآورد 97 پرگل خواهد بود/ آبی‌پوشان برنامه دارند؛ گل‌محمدی ریسک کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۲۶۵

بازیکن و مربی پیشکسوت فوتبال ایران شرایط سرخابی‌ها برای نود و هفتمین شهرآورد را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمود کلهر در میز هوادار «سلام تهران» درباره بازی‌های اخیر دو تیم پرسپولیس و استقلال و نود و هفتمین شهرآورد پایتخت، گفت: تیم فرهاد مجیدی تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و استقلال برای بازی‌های خود برنامه دارد. این تیم از عمق دفاع و کناره‌ها استفاده می‌کند و باید روی ضربات آخر هم دقت لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه نداشتن آمادگی اول فصل و سنگینی مسابقات و خستگی ساق پای بازیکنان از علت‌های افت پرسپولیس در آغاز لیگ بوده است، تصریح کرد: پرسپولیس به علت جدایی بازیکن‌هایی مثل کنعانی‌زاده و نورالهی آمادگی لازم را در برابر فولاد نداشت.

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به جای خالی بشار رسن به عنوان طراح خط حمله پرسپولیس، گفت: این تیم به دلیل غیبت کمال  کامیابی‌نیا در خط هافبک هم دچار خلاء بود، اما رفته رفته شرایط آرمانی را پیدا می‌کند. پرسپولیس واقعی را در برابر تیم‌های نفتی دیدیم، تیمی که خط حمله و دفاع آن به خوبی به یکدیگر وصل هستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص پیش‌بینی خود از نود و هفتمین شهرآورد سرخابی‌ها هم گفت: هر دو تیم، خوب و در روند قهرمانی هستند. بازیکنان استقلال دوندگی‌های بی‌امان دارند، انتقال توپ در این تیم به خوبی صورت می‌گیرد و تیم مجیدی رو به جلو است. پرسپولیس هم شرایط ایده‌آل خود را یافته است، بنابراین اگر هر دو تیم بی‌حاشیه بازی کنند، بازی پرگلی خواهیم دید.

کلهر در پاسخ به اینکه کدام دروازه‌بان استقلال برای شهرآورد پایتخت مناسب است، اظهار داشت: سید حسین حسینی بازی فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده، فراز و نشیب زیاد داشته و در شهرآورد خوب بوده است. از طرفی یک بازیکن باتجربه می‌تواند در این بازی تأثیر بیشتری داشته باشد، با این تفاسیر حسینی گزینه بهتری نسبت به علیرضا رضایی است.

بازیکن سابق تیم پاس با اشاره به تأثیر عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی در بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان نیز گفت: یحیی گل‌محمدی باید ریسک کند، زیرا در صورت برد، فاصله پرسپولیس با سپاهان کم می‌شود. اگر امیری در کنار زمین بازی کند، کانال‌های کناری فعال خواهند شد. هر دو مربی اگر شجاع باشند و ریسک کنند موفق‌تر خواهند بود.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی، صدیقه مرادی و افشین عبداللهیان روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز