خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم سری آ ایتالیا

سالرنیتانا صفر - یوونتوس 2؛ پیروزی خارج از خانه شاگردان آلگری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۸۸۷

تیم فوتبال یوونتوس در هفته پانزدهم سری آ ایتالیا موفق شد تیم قعر جدولی سالرنیتانا را از پیش رو بردارد.

به گزارش ایلنا،تیم فوتبال یوونتوس سه‌شنبه شب از ساعت ۲۳:۱۵ و در چارچوب هفته پانزدهم سری آ ایتالیا میهمان تیم قعر جدولی سالرنیتانا بود و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. 

پائولو دیبالا در دقیقه ۲۱ و آلوارو موراتا در دقیقه ۷۰ موفق شدند گل‌های شاگردان ماسیمیلیانو آلگری را در این دیدار خارج از خانه به ثمر برسانند. 

جورجو کیه‌لینی نیز در این دیدار پایش به گل باز شد اما داور بازی به کمک کمک داور ویدئویی این گل را مردود اعلام کرد. دیبالا نیز در دقیقه ۴+۹۰ پشت ضربه پنالتی ایستاد اما با یک شوت عجیب توپ را با فاصله زیاد به بالای دروازه فرستاد تا نتیجه بازی همان دو بر صفر به پایان برسد.  

بانوی پیر با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت. سالرنیتانا نیز با این شکست هشت امتیازی ماند و نتوانست خود را از انتهای جدول جدا کند. 

در دیگر دیدار این هفته نیز هلاس ورونا و کالیاری برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. ورونا با ۲۰ امتیاز در رده دهم و کالیاری با ۹ امتیاز در جایگاه نوزدهم قرار دارد. 

دیگر نتایج دیدارهای سری آ که امشب و از ساعاتی پیش برگزار شد به شرح زیر است:

آتالانتا ۴ - ۰ ونیز

فیورنتینا ۳ - ۱ سمپدوریا

سایر دیدارهای این هفته سری آ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز