خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۸۸۶

هفته دهمم رقابت های لیگ برتر فوتبال هم با انجام 8 دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان با عملکرد خوب در ترکیب تیم‌های خود توانستند در نتیجه دیدارها موثر ظاهر شوند. تیمی منتخب از این نفرات تشکیل داده‌ایم:

 

* دروازه‌بان: حسین پورحمیدی (آلومینیوم)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

بازی استقلال مقابل آلومینیوم در هفته دهم اگر یک ستاره داشته باشد بدون شک حسین پور حمیدی است که آخرین سد محکم اراکی‌ها برای بسته نگه داشتن دروازه بود. آلومینیوم با لایه‌های دفاعی فشرده مقابل استقلال ظاهر شد ولی مهاجمان تکنیکی و سرعتی این تیم بارها از این لایه ها عبور کرده و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه ایجاد کردند که پورحمیدی چندین بار با فوق واکنش‌هایش ناجی دروازه شد. او سه موقعیت خیلی حساس در این بازی گرفت که اوج شاهکار او دفع شوت سنگین و دقیق محمد محبی بود تا تیمش دست خالی از زمین خارج نشود. 

 

* مدافع کناری: رامین رضاییان  (سپاهان)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

رامین که توانسته به خواسته خود مبنی بر بازگشت به فهرست تیم ملی در بازگشت به لیگ برتر برسد و کی‌روش هم نشان داده علاقه خاصی به او و سبک بازی‌اش دارد این روزها در ترکیب سپاهان خوش می‌درخشد و با سه گل و دو پاس گل موثرترین بازیکن تیمش تا اینجای فصل بوده و البته یکی از بهترین‌ نمایش‌هایش را این هفته برابر تراکتور نشان داد. گل زیبای او از روی ضربه ایستگاهی به نوعی جریان بازی را تغییر داد و زمینه ساز برتری تیمش شد. 

 

* مدافع میانی: آرمین سهرابیان (گل گهر)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

ذوب آهن در شرایطی که هشت بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته بود، این هفته شاهد دومین شکست پیاپی خودش و این بار جلوی گل گهر سیرجان بود. گل گهر روی نفوذ به موقع و ضربه سر دقیق و تماشایی آرمین سهرابیان از ذوب آهن پیش افتاد و با عملکرد دفاعی خوب او و سایر مدافعانش از این گل به خوبی دفاع کرد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب این تیم ریخته شود. سهرابیان به نمایندگی از گل گهر که عملکرد خوبی در این هفته داشت در جمع بهترین‌های هفته قرار می‌گیرد. 

 

* مدافع میانی: فریبرز گرامی (هوادار تهران)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

مدافع میانی با تجربه هوادار هم از خوب‌های هفته بود که در تساوی یک - یک تیمش نقش مهمی ایفا کرد. او در این بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند و با جایگیری‌های خوبش توانست روی حملات پیکانی‌ها به خوبی ایستادگی کند و هم روی زمین و هم روی هوا روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت. گرامی زوج خوبی با پورقاز در مرکز خط دفاعی هوادار شکل داده و وضعیت خوبی در این ناحیه از زمین برای تیم ساکت الهامی ایجاد شده است. 

 

* مدافع کناری: دانیال اسماعیلی‌فر (پرسپولیس)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

مدافع راست پرسپولیس از آخرین فرصت‌هایش برای جلب نظر مثبت کی‌روش و گرفتن بلیت سفر به قطر و جام جهانی استفاده می‌کند و با انگیزه بالایی در زمین برای سرخپوشان حاضر می‌شود و در بازی این هفته مقابل ملوان هم در دفاع کم اشتباه و در نفوذها زهردار و خطرناک ظاهر شد. او سه پاس کلیدی در این بازی داشت که موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه میزبان ایجاد کرد و یکی از آنها توسط لوکادیا به تور چسبید و تبدیل به تک‌گل سه امتیازی این دیدار شد. اسماعیلی‌فر خودش هم فرصت گلزنی در این بازی را داشت. 

 

 

* هافبک میانی: صالح محمدی (مس کرمان)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

مس کرمان بعد از هفت بازی بالاخره در هفته دهم رنگ پیروزی را دید و این نتیجه مقابل صنعت نفت بحران‌زده رقم خورد. مس توانست دو گل در این بازی به ثمر برساند و گل دوم این تیم در ثانیه‌های پایانی بازی توسط یکی از پدیده‌های این هفته لیگ رقم خورد که توسط فرزاد حسین خانی به او اعتماد شد و به خوبی جواب این اعتماد را داد. صالح محمدی، هافبک میانی جوان مس که تنها ۱۷ سال دارد در دقیقه ۶۵ وارد زمین شد و نمایش خوبی از خودش نشان داد و توانست با یک نفوذ به موقع و ضربه‌ای دقیق دروازه صنعت نفت را برای بار دوم باز کند. 

 

* هافبک میانی: مجتبی حقدوست (پیکان)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

هافبک طراح پیکان که از بازیکنان مورد علاقه مجتبی حسینی محسوب می‌شود و با او به ذوب آهن رفت و به پیکان آمد ستاره تیمش مقابل هوادار بود و عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشت. حقدوست پاس تک گل تیمش را در این بازی به ساسان حسینی داد که با فرصت طلبی وی تبدیل به گل شد. حقدوست بارها خط دفاعی هوادار را آزار داد و یک خطای مشکوک به پنالتی هم روی او در محوطه جریمه رخ داد که تشخیص داور این نبود ولی پیکانی ها به عدم اعلام ضربه پنالتی معترض بودند. 

 

* وینگر: فرشاد احمدزاده (سپاهان)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

فرشاد احمدزاده این روزها در ترکیب سپاهان تبدیل به یک ستاره برای تیمش شده‌ است و هر تعداد دقایقی که در زمین حضور داشته باشد سعی می‌کند بازیکن موثری برای طلایی پوشان باشد. احمدزاده در دیدار با تیم سابقش بهترین نمایش خودش را ارایه داد و در روزی که سپاهان با چهار گل حریف مدعی و قدرتمند خودش با در هم کوبید با ارسال دو پاس گل به هم تیمی‌هایش نقش خود را در این پیروزی به خوبی ایفا کرد. احمدزاده می‌تواند مهندس این فصل سپاهان لقب بگیرد. 

 

* وینگر: محمد محبی (استقلال تهران)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

بهترین خرید فصل جدید استقلال تا اینجای کار بدون شک محمد محبی بوده و صحبت اول فصل ساپینتو مبنی بر اینکه محبی این فصل تبدیل به ستاره لیگ می‌شود در بیراه نبوده و کارگشا ترین بازیکن آبی پوشان پایتخت است.  آلومینوم با لایه‌های فشرده تدافعی سعی داشت جلوی ایجاد موقعیت از سوی استقلال را بگیرد و اکثر بازیکنان این تیم به خوبی کنترل شده بودند ولی محبی که از فاکتور سرعت و تکنیک و تشخیص فضاهای خالی خط دفاع حریف بهره می‌برد بارها از این لایه‌های دفاعی عبور کرد و دروازه حریف را با خطر جدی مواجه کرد و اگر درخشش پورحمیدی نبود محبی این هفته برتری تیمش را روی حرکات انفرادی رقم زده بود. 

 

مهاجم: عیسی مرادی (سپاهان)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

مورایس در دیدار با تراکتور برای حل معادلات خط حمله تیمش دست به یک انتخاب ریسکی زد و مهاجم جوان و کم نام و نشان خودش را به زمین بازی فرستاد و از این شجاعت خودش هم نتیجه خیلی خوب گرفت. مرادی موفق شد در دیدار دشوار و حساس با تراکتور دوبار دروازه حریف را باز کند و چهره اصلی و برتر تیمش در جریان این دیدار مهم و سه امتیاز ارزشمند آن باشد. مرادی فرصت بازی کامل را پیدا نکرد ولی از این به بعد مورایس بیشتر روی او حساب خواهد کرد. 

 

مهاجم: کریم اسلامی (نساجی)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

مهاجم با تجربه و ۳۶ ساله نساجی ثابت کرد که فوتبال شناسنامه و سن و سال نمی‌شناسد و یک تنه پیروزی ارزشمند تیمش در هفته دهم مقابل فولاد خوزستان را رقم زد و اولین شکست فصل شاگردان جواد نکونام را به این تیم تحمیل کرد. اسلامی یک پنالتی برای تیمش در ابتدای بازی گرفت و این ضربه توسط حامد شیری گل شد و پس از آن خودش دست به کار شد و گل دوم و پیروزی بخش تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا ستاره تیمش در برد با ارزش این هفته لقب بگیرد. 

 

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز