خبرگزاری کار ایران

سولدو: توانستیم برنامه‌هایمان را در زمین اجرا کنیم/ به مرور زمان بهتر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۸۴۹

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فولاد تیم خوبی است، اما توانستیم برنامه‌هایمان را در زمین اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: آمده بودیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. فولاد تیم خوب و منسجمی است و بازیکنان خوبی در تمامی خطوط دارد.

وی افزود: فیلم بازی‌های فولاد را دیده بودیم و از این تیم آنالیز داشتیم؛ اما به دنبال انجام بازی خودمان بودیم و توانستیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم. جا دارد از بازیکنان به خاطر بازی خوب و امتیاز کسب شده، تشکر کنم.

سولدو ادامه داد: مشکلاتی در خطوط مختلف‌مان داریم؛ البته مدت زمان کمی است که با هم کار می‌کنیم و به مرور زمان بهتر می‌شویم.

وی با بیان اینکه تراکتور فصل را خوب شروع نکرده است، بیان کرد: ابتدا انسجامی در خط دفاع تیم ایجاد کرده‌ایم تا سایر خطوط را در ادامه ترمیم کنیم. تراکتور نسبت به روزی که کارم را در این تیم آغاز کرده‌ام، فوتبال بهتری ارائه می‌دهد.

سرمربی تراکتور ادامه داد: می‌توانیم در تمامی خطوط پیشرفت کنیم، ولی زمان کمی در اختیار داشتیم. بازیکنانم تمرکز خوبی دارند و تمامی نکات مورد نظرم را در زمین رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز