خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: سراجی از تغییرات باشگاه ها بی اطلاع است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۸۰۷

عضو هیات رئیسه فدراسیون پاسخ ابهامات مدیرعامل سایپا را داد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، در مورد اظهار نظر مجازی مهرداد سراجی که گفته است خود را موظف به دفاع از حقوق باشگاه های فوتبال کشور می داند، اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کاملا همه مسایل را تشریح کرده و وظایف به خوبی در آن تعریف شده است. آقای سراجی نمی تواند به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خود را فقط در یک موضوع  مدافع بداند و از سایر موارد غافل باشد زیرا شرح وظایف هیات رییسه فدراسیون فوتبال  تفکیکی نیست و وظایف افراد موضوع بندی نشده و همه اعضای هیات رییسه  دارای مسئولیت مشترک در امور محوله هستند.او اگر چه نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه فدراسیون است ولی مسئولیتش عام است و تخصصی نیست.

نصیرزاده افزود: او تاکنون در جلسات هیئت رئیسه سازمان لیگ حضور نداشته‌ و از جزئیات مطلع نیست زیرا تمامی گزارشات مالی به نمایندگان کلیه باشگاه ها داده شده و بازرسی از امور مالی توسط واحد‌های  نظارتی نیز به انجام رسیده و شفافیت آن به ذینفعان اعلام شده است. از طرفی موضوع عجیب تاخیر در برگزاری مسابقه پرسپولیس و نفت نیز ربطی به سازمان لیگ نداشته و حتی باعث تعجب ما نیز شده بود و به  زیاده‌خواهی یک شرکت دولتی مربوط بود. 

وی اضافه کرد : بنده فعلابه عنوان نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه سازمان لیگ حضور دارم و در چارچوب قوانین و مقررات اساسنامه و آئین نامه های سازمان لیگ از حقوق باشگاه ها دفاع می کنم و در تمام جلسات و بدون غوغا سالاری عملی شده است چون او مدعی عدم شفافیت در سازمان لیگ شده لذا باید خدمت همه اهالی فوتبال و مردم عزیز اعلام کنم خزانه دار و مدیر مالی سازمان لیگ در ماه گذشته با مدیران مالی تمامی باشگاه های لیگ برتری جلسات مالی را برگزار کرده و گزارش مالی هر باشگاه را به مدیرمالی باشگاه مربوطه تحویل داده است و لذا اجازه بدهید خود این باشگاه ها مدعی عدم شفافیت مالی شوند نه دوستی که از سایر باشگاه ها مطلع نیست.

نصیرزاده ادامه داد: چون تمامی هزینه ها و درامدهای باشگاه ها با جزئیات در اختیار خود باشگاه ها قرار گرفته و مدعی عدم شفافیت نیستند اما افراد دیگر نباید در این بین از پاپ کاتولیک تر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز