خبرگزاری کار ایران

مهدی حنفی: خوشحالم به استقلال گل زدم ولی کاش گلم سه امتیازی بود/ تنها تیم لیگ برتر هستیم که دریافتی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۷۲

مهدی حنفی بازیکن صنعت نفت آبادان که در دقیقه 8 بازی توانست دروازه شاگردان فرهاد مجیدی را باز کند با ایلنا صحبت کرد.

مهدی حنفی هافبک دفاعی 28 ساله تیم صنعت نفت آبادان که در دقایق اول بازی مقابل تیم استقلال موفق به گلزنی شد در گفتگو با ایلنا در خصوص بازی گفت: ما برای کسب سه امتیاز بازی به زمین رفتیم و بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. خدا را شاکرم که توانستم در این بازی حساس در دقایق اول شروع بازی گل بزنم، بعد از گلزنی ده دقیقه‌ای بازی از دستمان خارج شد و به گونه‌ای آبی‌پوشان فشار بیشتری آوردند تا بازی را بدست بگیرند اما در ادامه تیم حریف هم موفق به زدن گل تساوی شد.

هافبک نفت آبادان در ادامه افزود: ما خیلی خوب بازی کردیم و در 15 دقیقه پایانی نیمه دوم بازی خیلی فشار آوردیم و چندین موقعیت خطرناک ایجاد کردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. می‌توانستیم برنده بازی باشیم و مستحق پیروزی بودیم، موقعیت های زیادی داشتیم و بازی دستمان بود.

مهدی حنفی: خوشحالم به استقلال گل زدم ولی کاش گلم سه امتیازی بود/ تنها تیم لیگ برتر هستیم که دریافتی نداشته‌ایم

بازیکن نفت آبادان درباره پیش‌بینی از عملکردش قبل از بازی گفت: قبل از اینکه به زمین وارد شویم، حکیم نصاری نتیجه بازی را روی تخته وایت‌برد پیش بینی می‌کرد با زننده های گل را و من تمام ذهنم این بود که من بتوانم زننده گل در این بازی باشم، خوشبختانه شانس با من یار بود و توانستم دروازه استقلالی هارا در همان ابتدا باز کنم. دوست داشتم گلم 3 امتیازی شود و کار آبی‌پوشان در دقایق اول بازی تمام شود. 

حنفی درباره تساوی تیمش در زمین خودشان گفت: ما دوست داشتیم برنده بازی باشیم و قطعاً کسب 3 امتیاز خیلی شیرین تر است، اما نشد و تمام تلاشمان را کردیم تا دل هواداران و مردم محترم آبادان را شاد کنیم و از جان و دل مایه گذاشتیم، خیلی موقعیت خطرناک را ایجاد کردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد.

هافبک نفت آبادان درباره عدم دریافتی‌ها در هفته هفتم لیگ برتر توضیح داد: همانطور که می‌دانید تیم صنعت نفت تنها تیمی است که از اول فصل تاکنون هیچگونه دریافتی نداشته، فشار زیادی روی تک تک بازیکنان است و مسئولان تا این لحظه فقط قول داده‌اند و عمل نکرده‌اند. ما به عشق هوادارانمان می‌جنگیم و بازی به بازی عملکرد تیم بهتر می‌شود. آقای منصوریان واقعاً انگیره زیادی به تیم تزریق می‌کنند. کار با ایشان خیلی لذت بخش است، وجود ایشان باعث دلگرمی تمام بازیکنان است و باید بگویم فراتر از یک مربی زحمت می‌کشند امیدوارم نتایج خوب تیم در ادامه فصل مزد زحمات علی آقا باشد. 

حنفی درباره قضاوت و داوری در دوبازی اخیر تیمش مقابل پرسپولیس و استقلال گفت: داوری درکل خوب بود چند صحنه را می‌توانستند به نفع ما سوت بزنند اما نزدند. باید بگویم دربازی های استقلال و پرسپولیس فشار روی داورها زیاد است چراکه در فضای مجازی خیلی به آنها حمله می‌شود و به بازی های این دوتیم پرداخته می‌شود. 

او درباره نتیجه بازی و شرایط تیمش گفت: از نتیجه بازی اصلا راضی نیستیم چراکه در زمین خودمان بودیم و باتوجه به موقعیت‌های خوبی که داشتیم می‌توانستیم بازی را ببریم چون ما هدفمان پیروزی و کسب 3 امتیاز بود. متاسفانه چندسالی است که تیم خیلی دیر بسته می‌شود، تمرینات بدنسازی دیر شروع می‌شود و نسبت به سایر تیم ها عقب‌تر هستیم، اما در حال حاظر از لحاظ شرایط بدنی به آمادگی خوب و ایده‌آل رسیده‌ایم. قطعا از این به بعد شرایط و عملکرد تیم صنعت نفت خیلی بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز