خبرگزاری کار ایران

عقیل کعبی: سال گذشته 30 بازی انجام دادیم و یک پنالتی هم برایمان نگرفتند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۱۷

بازیکن مس رفسنجان درباره پیروزی تیمش و اعتراضات تیم هوادار به داوری با ایلنا صحبت کرد.

عقیل کعبی مدافع مس رفسنجان در گفتگو با ایلنا درباره بازی مقابل تیم هوادار و صعود تیمش گفت: بازی سختی را مقابل تیم خوب هوادار انجام دادیم، شناخت کمی داشتیم واین کار را دشوار می‌کرد. آقای عنایتی تیم خیلی خوبی دارد و هجومی بازی کردند  که فشار زیادی به ما آوردند و یک موقعیت خطرناک هم ایجاد کردند. هوادار تاکنون عملکرد خوبی داشته، مطمئنا در ادامه فصل می‌تواند نتایج خیلی خوبی بدست آورند. 

کعبی درباره اعتراضات سرمربی تیم هوادار به داوری گفت: قضاوت داوری با ما نبوده و نمی‌توانیم به این مسائل ورود کنیم. هفته قبل مقابل نفت مسجد سلیمان برای تیم ما پنالتی گرفتند و اعتراضاتی را به همراه داشت اما بعد از بازی همه کارشناسان به تشخیص درست داور تاکید کردند، پنالتی این بازی هم قطعا درست بوده چراکه بازیکن ما توپ را زد و مدافع تیم هوادار پای بازیکن مارا زد این صحنه مطمئنا پنالتی است.

مدافع مس درباره گلزنی گادوین منشا گفت: پنالتی زن اول تیم‌مان منشا است. البته به ما گفته من را  آقا منشا صدا کنید کلمه آقا را دوست دارم. خدا را شکر ضربه پنالتی را گل کرد و 3 امتیاز حساس بازی خانگی را توانستیم کسب کنیم و یک پیروزی شیرین داشته باشیم.

او درباره پنالتی‌های پیاپی تیمش اینگونه واکنش نشان داد: سال گذشته 30 بازی انجام دادیم و یک پنالتی هم برایمان نگرفتند! این فصل 3 پنالتی تا کنون گرفتیم که صد درصد درست بوده و از این سه تا دوتا گل شد. بعد از بازی با فولاد خوزستان عملکرد بهتری داشتیم و آقای ربیعی واقعا زحمت کشیدند، تمرینات اختصاصی را برای بازیکنان در نظر گرفتند که واقعا تاثیرگذار بود و همه‌ی بچه ها هم با جان و دل بازی کردند. رفته رفته عملکرد تیم بهتر می‌شود 3 بازی توانستیم 7 امتیاز را کسب کنیم که عملکرد خیلی خوبی است.

کعبی در ادامه صحبت‌هایش گفت: مقابل تیم پرسپولیس مساوی کردیم، مسجد سلیمان و هوادار را هم بردیم و باید این روند را ادامه بدهیم و بازی بعد‌ی‌مان که مقابل تیم ذوب آهن است را نباید دست کم بگیریم چون در زمین حریف بازی آسانی نخواهد بود. امیدوارم بتوانیم نتیجه بازی بعد هم به نفع خودمان تغییر بدهیم و به جایگاه شایسته تری در جدول لیگ برتر صعود کنیم.

او  در آخر اینگونه به صحبت‌هایش پایان داد: ما تمام هدف‌مان کسب امتیاز بیشتر است چراکه مربی و کادر فنی خیلی خوب، بازیکنان باکیفیت و مدیریت بسیار خوبی داریم که هیچگونه کم و کسری برای بازیکنان نگذاشته‌اند و امیدوارم نتایج درخور و شایسته‌ای برای هوادارن محترم مس رفسنجان رقم بزنیم و دلشان را شاد کنیم و همین روند را داشته باشیم و نباید غرق این چند بازی شویم تا به امید خدا بتوانیم بازهم نتایج خوبی را برای تیم بدست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز