خبرگزاری کار ایران

مرزبان: با یک لغزش کوچک ممکن است جایگاه‌مان را از دست بدهیم/ بابت کیفیت خوب تیم خوشحالم نه صدرنشینی/ امیدوارم یک دربی جذاب و پرگل ببینیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۷۳

مربی تیم سپاهان در مورد تقابل با نساجی و برتری در این دیدار صحبت کرد.

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل نساجی در هفته هفتم لیگ برتر و دومین برد پپاپی این تیم اظهار داشت: بعد از بردی خوبی که مقابل فجر سپاسی شیراز داشتیم طبیعتاً به دنبال این بودیم که روند خودمان را ادامه دهیم و کیفیت بازی خیلی خوبی ازخودمان به نمایش بگذاریم و روز گذشته بازی خیلی خوبی از تیم ما دیده شد و بازیکنان با تمام توانشان بازی کردند.

وی با اشاره به شرایط این بازی و گلزنی شهریار مغانلو بعد از انتقاداتی که از او می‌شد توضیح داد: از لحاظ تاکتکی بازی خیلی خوبی بود و این بازی زیبا زمانی واقعاً مشخص شد که تیم نساجی هم مقابل ما سعی کرد فوتبال بازی کند و کیفیت خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و تیم خوبی بودند ولی خب ما به موقع گل زدیم و خوشحالم که پای شهریار مغانلو هم بالاخره به گل باز شد.

وی در ادامه گفت: الان شرایط تیم ما به گونه ای است که ما بعد از اینکه تیم‌مان باید فوتبال خوبی را بازی می‌کرد، بعد از صحبت‌هایی که شد و تمریناتی که انجام دادیم یک حرکت خیلی بزرگ به طرف جلو داشت و ما توانستیم یک بازی با کیفیت را انجام دهیم. توانستیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم و این برای ما خیلی مهم بود. به تیم‌مان بابت این بازی خوب تبریک می‌گویم.

مربی سپاهان با اشاره به حضور این تیم در صدر جدول و حفظ جایگاه تیم افزود: فاصله دو-سه امتیازی در صدر جدول موضوع خیلی مهمی نیست و این فاصله ممکن است خیلی ساده و با یک لغزش جبران شود و الان جدول در شرایطی نیست که ما بتوانیم در موردش صحبت کنیم. خوشحالیم که تیم در حال حاضر نتیجه می‌گیرد و خوشحالیم که در صدر جدول هستیم. خوشحالیم که توانستیم مردم اصفهان را خوشحال کنیم و مهم‌تر از همه این است که خوشحالیم توانستیم کیفیت خوب خودمان را حفظ کنیم و ادامه دهیم.

مرزبان با اشاره به دیدار حساس هفته آینده تیمش با گل گهر سیرجان هم خاطرنشان کرد: بازی با گل گهر سیرجان را در پیش داریم. تیمی که خیلی با کیفیت است و توان بالایی دارد و بازیکنان و کادرفنی خوبی را دارند. بازی کردن در سیرجان خیلی سخت است و یک نبرد سنگین خواهیم داشت. فصل گذشته ما در سیرجان 3-1 باختیم و خیلی بد بازی کردیم ولی امیدوارم این بازی خیلی خوبی باشد و ما سعی داریم بهترین نتیجه را بگیریم. در حال حاضر گل گهر هم در رتبه‌های بالای جدول است و کیفیت خوبی از خودشان به نمایش می‌گذارند. بازیکنان و مربیان آنجا با کیفیت و کاربلد هستند و حضور آنها حساسیت بازی را زیاد می‌کند و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در پایان با اشاره به دربی پایتخت و تقابل دو رقیب سپاهان در این بازی گفت: در مورد دربی باید بگویم که هیچ وقت بهترین تیم لزوماً برنده بازی نبوده است و جایگاه دو تیم در جدول هم مستقیماً نتیجه بازی را تعیین نمی‌کند. این تقابل دو تیم از بهترین تیم‌های ایران است. تیم‌هایی که تشکیلات خوب و بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارند و تقابل جالبی خواهند داشت. امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و یک بازی جذاب و پرگل باشد و مردم از دیدن آن لذت ببرند و هر تیمی که شایسته‌تر است پیروز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز