خبرگزاری کار ایران

ربیعی: با از دست دادن فرصت‌ها تحت فشار قرار گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۳۳۱

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی سختی داشتیم که البته خودمان باعث شدیم کارمان سخت شود.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: به تیم هوادار خسته نباشید و به تیم مس رفسنجان، خداقوت و خسته نباشید می‌گویم. بازی سختی داشتیم که البته خودمان باعث شدیم کارمان سخت شود. این پیروزی را به مردم شریف رفسنجان، هواداران واقعی تیم، حامیان مجموعه مس رفسنجان و کارگران شرکت مس تقدیم می‌کنم.

وی با تمجید از نمایش تیمش مقابل هوادار تصریح کرد: در نیمه اول سرعت کمتری داشتیم، اما سه موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم که دو موقعیت در 10 دقیقه نخست بود. یک توپ از دست دروازه‌بان رها شد و باید آن را تبدیل به گل می‌کردیم. امامعلی تلاش خود را در این دو صحنه کرد که توپ وارد دروازه نشد؛ موقعیت دیگر هم متعلق به منشا بود. در نیمه دوم توپ را با سرعت بیشتری انتقال دادیم و بازیکنان اصلی و ذخیره، وظایف خود را به درستی انجام دادند.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص نقطه تاریک مس در این مسابقه گفت: ناراحت‌کننده است که پس از گل،‌ سه موقعیت عالی را از دست دادیم و همین باعث شد در دقایق پایانی، تحت فشار قرار بگیریم. این موضوع برای من قابل قبول نیست. وقتی منشا دو فرصت و ظاهر سلیمان یک موقعیت داشت، بازی باید سریعاً 2 بر صفر شود. اینکه مقابل پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و هوادار فرصت‌های زیادی می‌سازیم، اتفاقی خوب است. با این تفاسیر باید بیشتر کار کنیم.

ربیعی در مورد شرایط تیم هوادار خاطرنشان کرد: این تیم مقابل استقلال، فولاد و سپاهان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و این یعنی هوادار به‌خوبی از دروازه خود مراقبت می‌کند. باید برای این پیروزی احترام قائل شویم، اما این مسابقه همین جا برای ما تمام می‌شود و باید خودمان را مهیای آماده بازی بعدی کنیم. شناختی از مدیریت باشگاه هوادار ندارم و شاید شرکت متمولی از این تیم حمایت می‌کند. خریدهای آخر هوادار از سپاهان و استقلال بود و تیمی پُرمهره و خوب است.

«مطابقت تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر با شرایط این مسابقات زمان می‌برد و باید روی این تیم‌ها صبور باشیم.» وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: فجر سپاسی سابقه حضور در لیگ برتر داشته، اما ما و هوادار سابقه لیگ برتری نداشتیم و از محیطی کوچک، به یک محیط بزرگتر رسیدیم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به کسب رتبه هشتمی جدول در لیگ بیستم گفت: نتیجه سال گذشته مس یک استثنا بود و نباید آن را استاندارد دانست. بیشتر تیم‌ها در سال اول برای بقا تلاش می‌کنند و در چهار سال گذشته، تیم‌های تازه‌وارد در هفته‌های پایانی برای بقا می‌جنگیدند. ما و پارس جنوبی در سال اول توانستیم به رده‌ای تک‌رقمی برسیم. انتظاری که از عنایتی و هوادار دارم، حفظ تیم در لیگ برتر است.

ربیعی با تمجید از مهاجمان تیم مس رفسنجان اظهار داشت: بازیکنان خوب و توانایی در خط حمله داریم و نسبت به سبک بازی تیم خودمان از آنها استفاده می‌کنیم. پای مهاجمان ما به گلزنی باز می‌شود و این را با اعتماد کامل می‌گویم. سال گذشته هم 10 هفته روی امامعلی صبر کردم و از نحوه بازی بازیکنانم رضایت دارم. هماهنگی تیم ما زمان برد و برای بازیکنان مس مهم نیست چه کسی بازی می‌کند. این یعنی یک تیم.

وی در ادامه تصریح کرد: 19 روزی است که اعضای تیم در سرچشمه و دور از خانواده خودشان هستند. این شرایط سخت است، اما کسی گلایه نمی‌کند و حق گلایه هم ندارد. ما با تمام وجود برای اعتلای نام تیم مس و شهر رفسنجان می‌جنگیم و بازیکنان گاهی از لحاظ ذهنی خسته می‌شوند. هر کسی وارد زمین می‌شود، بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کند و رقابت بسیار خوبی داریم. امیدوارم به اندازه‌ای که فرصت گلزنی می‌آفرینیم، گل بزنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره مصدومیت داود نوشی صوفیانی گفت: نوشی صوفیانی در زمان گرم کردن، از ناحیه کتف دچار مشکل شد و نتوانست به گرم کردن ادامه دهد. فایز الرشیدی دروازه‌بان ما و ظاهر سلیمان هم عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند. مهدی کیانی هم دو روز قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان، درد شدیدی از ناحیه کمر داشت و با تعصبی مثال‌زدنی، در این مسابقه 60 دقیقه بازی کرد. مجبور شدیم او را به تهران منتقل کنیم و الان مشغول درمان است.

ربیعی در خصوص قضاوت مرتضی منصوریان خاطرنشان کرد: گلایه‌ها از داوری زیاد شده و خودم هفته گذشته از داور انتقاد کردم. توصیه می‌کنم برای فراهم کردن آسایش بیشتر برای داوران، تمهیداتی برای ورود سیستم کمک داور ویدیویی و سیستم رادیویی داوران اندیشیده شود. سیستم رادیویی به قضاوت صحیح‌تر بازی و خطای کمتر داوران کمک می‌کند. الان هم صحنه پنالتی مس را دیدم که درست بود و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز