خبرگزاری کار ایران

مجیدی: به اندازه شش مسابقه خلق موقعیت داشتیم / اکبریان دو پنالتی نگرفت، ما هم اصلا نفهمیدیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۳۰۸

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان درمورد عملکرد داور این دیدار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود و فکر میکنم به اندازه شش بازی قبلی خلق موقعیت کردیم و متاسفانه استفاده نکردیم و تیم صنعت نفت با یک ضربه ایستگاهی از ما یک امتیاز گرفت. در کل بچه‌های تیم تلاش‌شان را کردند و تنها ایراد تیم این بود که در زدن ضربات آخر دقت نکردند.

او با توجه به قضاوت اکبریان در این مسابقه ادامه داد: حالا آقای نوری فر بحث داوری را می‌گویند، دو پنالتی را برای نگرفتند، اشکالی ندارد که! حالا فکر نمی‌کنم چیز خیلی مهمی باشد که یک داور دو پنالتی را نگرفته است! زیاد تاثیری ندارد که! داوران ما اینطور داوری می‌کنند؛ به نظرم انتخاب ایشان با توجه به اتفاقات دو سال دیگر می شد بازی دیگری را به ایشان بدهند حالا تصمیم گرفتند که قبل از دربی این کار را کنند و ما هم اصلا نفهمیدیم! حالا هم دو پنالتی نگرفتند و هیچ تاثیری نداشته و اشکالی هم ندارد!

مجیدی درباره اینکه از بازیکنان خارجی تیمش رضایت دارد یا خیر، گفت: من از تمام بازیکنانم راضی هستم. تلاش‌شان را کردند و تنها ایراد تیم ما امروز در ضربات آخر بود که خوب عمل نکردند ولی به اندازه شش بازی گذشته در این مسابقه خلق موقعیت کردیم. 

سرمربی استقلال درمورد تیم صنعت نفت آبادان همینطور گفت: من فقط بازی برابر پرسپولیس را دیده بودم و بازی مقابل گل گهر سیرجان. جوانان خوبی دارند. فوتبال آبادان بازیکنان تکنیکی دارد و بازیکنان خوبی دارند که در ادامه راه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان درباره اینکه بالاخره تکلیف باشگاه مشخص شده که دولتی است یا خصوصی و اینکه آنها از چه روشی برای استفاده از بازیکنان خارجی استفاده کرده اند چون صنعت نفت نیز همین مشکل را دارد، گفت: در مورد بازی اگر سوالی دارید من در خدمت هستم. این موضوعات در حیطه وظایف من نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز