خبرگزاری کار ایران

مجتبی حسینی: تیم ها مقابل ما ضد فوتبال بازی می کنند/ فکر نمی کنم این بازی برای ما خانگی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۳۰۶

سرمربی پیکان نسبت به عملکرد داوری بازی با گل گهر سیرجان اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، تیم پیکان در هفته هفتم با یک گل مغلوب گل گهر سیرجان شد؛ مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان که در طول بازی حسابی از قضاوت داور شاکی بود در نشست خبری پس از بازی گفت: ما می دانستیم که با یک تیم پرمهره، پر امکانات و حرفه ای بازی داریم. در نیمه اول هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا بودند. بچه های ما هم خیلی پر انرژی و با پرس از بالا شروع کردند و در دقایقی هم عقب کشیدند؛ در کل بازی پایاپایی را شاهد بودیم. هر دو تیم دنبال یک بازی رو به جلو بودند.

وی افزود: آنها توانستند از یک ضربه ایستگاهی استفاده کرده و به گل برسند. ما بارها از این موقعیت های ایستگاهی به دست آوردیم و بچه ها خطرهای جدی روی دروازه حریف ایجاد کردند. متاسفانه از موقعیت هایمان نتوانستیم استفاده کنیم. چوب بی دقتی مان را خوردیم. بدشانس هم بودیم و نباید این گونه دیواره دفاعی مان باز شده و گل می خوردیم. می توانستیم حتی برنده بازی هم باشیم. ضمن اینکه فکر نمی کنم این بازی برای ما خانگی بود. برای اولین بازی این زمین را از نزدیک می دیدیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد عملکرد داوری بیان کرد: اصلا به دنبال بهانه نیستم و نمی خواهم کار داوران را زیر سوال ببرم. ولی یک سوال دارم: چرا در دو صحنه که تقریبا شبیه هم هستند یکی هند است و دیگری نیست؟ تکلیف باید روشن شود. این مدل داوران که صحنه را برای یک تیم می گیرند و برای دیگری نمی گیرند باید توضیح بدهند. ما نشستیم دو صحنه را آنالیز کردیم جفت صحنه ها یکی است؛ دست بازیکن ما باز است و داور هند گرفته ولی دست بازیکن حریف به همین شکل باز است ولی هند نگرفته است. فرق شان چیست؟ فرقش این است که یک تیم که این همه زحمت کشیده، جوانان خوب جمع کرده و به دنبال فوتبال سالم است ضربه می خورد.

حسینی افزود: از کمیته داوران عاجزانه تقاضا دارم حالا می خواهد کلاس های توجیهی بگذارد یا اینکه یک کاری بکند. یک خطای واضح روی بازیکن ما انجام دادند داور به راحتی از آن گذشت. این که یک تیم اسمش پیکان است، حاشیه ندارد، تماشاگر ندارد و مربی اش داد و بیداد نمی کند دلیل نمی شود چنین تصمیماتی گرفته شود. بیایند توضیح بدهند شاید ما اشتباه می کنیم تا سطح اطلاعات فوتبالی مان بالا برود.

وی خاطرنشان کرد: بازیکن آنها سرکش شکافته شد، داخل زمین درمانش کردند. یک بازیکن شان پایش گرفت رفتند داخل زمین مداوایش کردند، یک بازیکن دیگر دوباره پایش گرفت، دوباره راهی زمین شدند! نزدیک 6-7 تعویض شد و داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت. باید یک متر و معیاری باشد. متاسفانه تیم هایی که جلوی ما بازی می کنند پایشان می گیرد و برانکارد داخل زمین می آید. این ضد فوتبال است و داوران باید حداقل شجاع باشند و وقت اضافه واقعی را محاسبه کنند. امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما چیزی که ما دیدیم خیلی داستان متزلزل بود. این ظلم به تیمی است که بازیکنانش با کمترین قرارداد فوتبال بازی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز