خبرگزاری کار ایران

تبلیغات محیطی دردسرساز شد؛

دعوای سازمان لیگ و شرکت تجهیز؛ تاخیر در شروع بازی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۳۰۱

دعوای چند هفته اخیر میان سازمان لیگ و باشگاه‌ها بر سر تبلیغات محیطی منجر به تاخیر در شروع بازی پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مطرح شدن ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها که از ابتدای فصل کلیدش از سوی باشگاه استقلال و شخص مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه زده شد همچنان ادامه دارد و هر روز دامنه جدیدی از آن را می‌بینیم. 

از همین رو دیدار امروز پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان که قرار بود از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی انجام شود در موعد مقرر برگزار نشد و با نیم ساعت تاخیر شروع شد. 

ماجرا از آن قرار است که در دعوای میان سازمان لیگ و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مشکلاتی که در نصب تبلیغات محیطی شکل گرفت اجازه برگزاری بازی در زمان مشخص داده نشد و از همین رو حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به ماجرا ورود کرد تا بازی در نهایت با تاخیر ۳۰ دقیقه ای شروع شود. 


ابتدا عنوان شده بود که احتمال لغو این بازی وجود دارد ولی در ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه با اعلام حبیب الله شیرازی و با دستور حیدر بهاروند، عملیات نصب تبلیغات محیطی آغاز شد و اعلام شد تا ساعت ۱۸:۲۵ این مشکل برطرف می‌شود. 


 شرکت توسعه و‌ نگهداری اماکن ورزشی بابت برگزاری بازی در استادیوم آزادی مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان درخواست کرده که با مخالفت باشگاه پرسپولیس روبرو شده است. این مبلغ در فصل پیش 130 میلیون تومان بوده است و پرسپولیس حاضر به پرداخت این پول نبوده است.


مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در این خصوص گفت:  هزینه اجاره ورزشگاه آزادی سیصد میلیون بدون تبلیغات و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان با تبلیغات  است. استقلال در هفته گذشته این مبلغ را پرداخت کرده بود.

وی افزود: پرسپولیس به ما اعلام کرده بود ما بدون تبلیغات استادیوم را می‌خواهیم و تبلیغات هم نداریم. مشکل ما با سازمان لیگ است نه استقلال و پرسپولیس. سازمان لیگ پول را گرفته اما نمی‌خواهد به ما پرداخت کند. سازمان لیگ ابتدا با استقلال مشکل داشت و الان هم با پرسپولیس مشکل پیدا کرده است.

او ادامه داد: سازمان لیگ اصل پول تبلیغات محیطی را دریافت می‌کند ولی هزینه‌های آن را پرداخت نمی‌کند. این مشکل برای الان نیست بلکه 20 روز است موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم ولی درودگر گفت فضولی نکنید! برای این بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان هم آقای سجادی وساطت کردند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز