خبرگزاری کار ایران

کاپیتان لبنان: تحت تأثیر جو ایرانی‌ها و خوشحالی اسکوچیچ قرار گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۹۸۱

کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان معتقد است در دیدار برابر تیم کشورمان، هم‌تیمی‌هایش تحت تأثیر جو ایرانی‌ها قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، حسن معتوق در گفت‌و‌گو با پایگاه الاخبار لبنان در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران که با برتری 2 بر یک کشورمان خاتمه یافت، گفت: بعضی‌ها می‌گویند هاسیک سرمربی ما در این بازی اشتباه کرد، اما به اعتقاد من او اشتباهی در این مسابقه نداشت و اشتباهی ندیدم. در این بازی تمرکز خودمان را از دست دادیم، البته اگر پیروز از زمین بیرون می‌آمدیم کسی از اشتباهات‌مان صحبت نمی‎کرد.

وی ادامه داد: برابر ایران هجومی بازی نکردیم و به دنبال حفظ برتری یک گُله بودیم اما تمرکز خودمان را در 5 دقیقه پایانی از دست دادیم. شاید اگر ربیع عطایا وارد میدان می‎شد یا از یک بازیکن مرکزی استفاده می‎‌کردیم نتیجه متفاوت بود. این جزئیات ممکن است درست باشد یا غلط. تحت تأثیر جوی قرار گرفتیم که ایرانی‎ها ایجاد کردند و خصوصا کاری که مربی آنها بعد از زدن گل اول انجام داد (خوشحالی اسکوچیچ بعد از گل اول ایران). شاید این مسئله باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم البته به نظر من نباید مربی را سرزنش کنیم.

کاپیتان لبنان در مورد تیم ملی امارات گفت: نمی‎توانم پنهان کنم که بیشتر از هر مسابقه دیگری از شکست برابر امارات ناراحت شدم، چرا که هیچ‎گاه تاکنون امارات را به این بدی ندیده بودیم و این بدترین تیم ملی اماراتی است که با آن روبه‌رو شده‎ایم اما سه امتیاز را واگذار کردیم، در حالی که فوتبال زیبایی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم که تبدیل به گل نشد و پنالتی مشکوکی که علیه ما اعلام شد تا سه امتیاز دزدیده شود.

معتوق با اشاره به عملکرد تیم ملی لبنان در این دوره اظهار داشت: این نسل طلایی فوتبال لبنان است و رسیدن همزمان به مرحله نهایی جام ملت‎های 2019 و دور نهایی مرحله انتخابی جام جهانی برای لبنان بی‌سابقه بوده است. این نتیجه ترکیبی از جوانی و تجربه در کنار هم است. دلیل اصلی آن تلاش بازیکنان توانمند و کادر فنی شایسته است که این شرایط را ایجاد کرده‌اند و همه به این تیم افتخار می‎کنند. در گروه ما رقابت اصلی بین امارات، سوریه، عراق و لبنان است. جایگاه ایران و کره‌جنوبی متفاوت است و ما این مسئله را به خوبی می‎دانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز