خبرگزاری کار ایران

اسفندیارپور: در حق ما اجحاف شده است، چرا استقلالی‌ها شکایت دارند؟/ پیگیر رفع ادامه محرومیت قلعه نویی هستیم/ بازیکن گابنی ما هیچ مشکلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۸۸۳

مدیرعامل گل گهر در مورد حواشی روزهای اخیر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای عدم حضور دو بازیکن استقلال در دیدار با گل گهر و همچنین مهاجم گابنی سیرجانی‌ها باعث شده پای این باشگاه هم به دعوای استقلالی‌ها با مسئولان سازمان لیگ باز شود و مدیرعامل گل گهر عقیده دارد اگر تیمی از این جریانات متضرر شده باشد آنها هستند و نه آبی‌های پایتخت.

محمد اسفندیارپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عدم حضور دو بازیکن خارجی استقلال مقابل گل گهر اظهار داشت: اینکه دو بازیکن استقلال طبق قانون اجازه حضور در ترکیب این تیم را نداشتند یک مساله بین این باشگاه و سازمان لیگ است و نمی‌دانم چرا پای ما را به این ماجرا ها وسط کشیدند. ما هیچ اعتراض و پیگیری در این خصوص نداشتیم که اگر هم می‌داشتیم حق طبیعی تیم ما بود، کما اینکه حالا باشگاه نساجی هم مدعی شده است.

وی افزود: نامه سازمان لیگ به باشگاه استقلال همانطور که گفته‌اند محرمانه بود و ما اصلاً اطلاع نداشتیم که کارت بازی دو بازیکن خارجی آنها به صورت موقت صادر شده است و برای همین چطور می‌توانستیم این موضوع را پیگیری کنیم؟ اینجا اتفاقا در حق ما اجحاف شده است چرا که ما دو بازی مقابل پرسپولیس و صنعت نفت به دلیل اینکه شرایط و مدارک بازیکن گابنی ما فراهم نبود از او استفاده نکردیم و اصلاً نمی‌دانستیم می‌شود کارت بازی موقت صادر کرد و اگر چنین چیزی قانونی است چرا برای ما این کار را نکردند؟ همین شد که دو هفته طول کشید و وقتی از مدارک و قانونی بودن حضور او مطمئن شدیم از او استفاده کردیم.

مدیرعامل گل گهر در مورد شکایت استقلال از مهاجم گابنی توضیح داد: این بازیکن توسط روابط بین الملل ما مورد بررسی کامل قرار گرفت و مدارک و مستنداتش به طور دقیق در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار گرفته و آنها هم با بررسی کامل و موشکافی با آن برخورد کرده و در نهایت برایش کارت بازی صادر کردند. مواردی مثل موضع گیری میثاقی در فوتبال برتر هم باعث شد حتی این حساسیت از سوی مسئولان سازمان لیگ بیشتر شود و حالا هم بدون شک این بازیکن در شرایط کاملاً قانونی برای ما بازی کرده است. ضمن اینکه ضمانت بانکی مورد نیاز برای او را هم در اختیار مسئولان قرار دادیم و وقتی کارت بازی برایش صادر شده یعنی مشکلی ندارد. حالا نمی‌دانم دوستان ما در باشگاه استقلال دنبال چه هستند ولی قطعاً با شکایت از ما به جایی نمی‌رسند.

اسفندیارپور در مورد عملکرد تیم گل گهر گفت: انتظار ما در خصوص نتایج هفته‌های اول بیشتر از این بود ولی خب یک سری بدشانسی‌ها گریبان ما را گرفت. چند روز مانده به شروع لیگ احمد زنده روح سرباز شد و به فجر رفت و فرصت چندانی برای جایگزینی او نداشتیم و همینطور یونس شاکری هم برای ما یک مهره کلیدی بود که  او را هم از دست دادیم و این دو نفر بازیکنان خیلی مهمی در تیم ما بودند که از دست دادنشان خیلی به ما ضربه زد. از طرفی نبود خود سرمربی کنار زمین هم خیلی تاثیرگذار است. به هر حال سعی داریم با جذب بازیکن جای خالی آنها را پر کنیم. یک بازیکن در تمرینات ما حاضر شده است و به جز او 1 یا 2 بازیکن آزاد دیگر هم احتمالاً جذب خواهیم کرد تا تیم‌مان کامل شود.

وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که از هزینه‌های هنگفت گل گهر می‌شود توضیح داد: ما هیچ هزینه نامعقول و نامتعارفی نداشتیم ولی بی خود و بی جهت به ما لقب پاریس سن ژرمن دادند. ما سعی کردیم نفرات تیم‌مان را حفظ کنیم و به جز 6 بازیکنی که آقای قلعه‌نویی مازاد اعلام کردند و زنده روح که برخلاف میل ما جدا شد بقیه را حفظ کردیم و در کنار آن بر اساس نیازهای کادرفنی خرید کردیم. به جز تیکدری که قرارداد طولانی مدت با او بستیم بازیکن گران قیمت دیگری جذب نشد. ضمن اینکه دو سهمیه لیگ برتری ما خرج پست دروازه بانی شد و این هم نکته قابل توجهی است.

مدیرعامل گل گهر در مورد تقاضای بخشش باقی مانده محرومیت قلعه نویی از کمیته استیناف گفت: این امر مربوط به خود ایشان است و طبق قانون هم خودشان باید این درخواست را می‌دادند. جریمه نقدی پرداخت شده و طبق قانون با عبور از نصف محرومیت می‌توانند درخواست بخشش یا تعلیق بدهند که این اتفاق رخ داده و واحد حقوقی باشگاه ما هم پیگیر این موضوع هست تا انشاءالله محرومیت آقای قلعه نویی و آقای الهویی بخشیده شود و در کنار تیم باشند.

اسفندیارپور در رابطه با عدم ورود تماشاگران این تیم به ورزشگاه توضیح داد: حضور تماشاگران در ورزشگاه موضوع مهمی است و علاقه مندان به تیم ما هم مدام از ما این موضوع را پیگیری می‌کنند. ما آمادگی کامل میزبانی در حضور تماشاگران را داریم ولی از طرفی باید به قوانین مملکت هم احترام گذاشت و امیدوارم هرچه زودتر به ما اجازه داده شود از هوادارنمان استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز