خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر والیبال

قهرمان آسیا در سراشیبی سقوط؛ فولاد سیرجان همچنان روی نوار شکست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۸۴

هفته دهم لیگ برتر والیبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز یک‌شنبه 7 آذر 1400 با پیروزی تیم‌های پاس گرگان، سایپا تهران و لبنیات هراز آمل ادامه پیدا کرد.

تیم‌های مس رفسنجان و پاس گرگان در یکی از بازی‌های این هفته در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند و پاس سه بر دو میزبان خود را شکست داد. مس در ست‌های دوم و چهارم 25 بر 20 و 25 بر 21 میزبان خود را مغلوب کرد اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 21 و 18 بر 16 نتیجه را به حریف واگذار کرد تا تنها یک امتیاز از این میزبانی کسب کند.

 این مسابقه چهار کارت زرد و قرمز داشت که بازیکن شماره 13 مس (جواد حسین‌آبادی) و بازیکن شماره شش پاس گرگان (محمدامین حیدری) هر کدام دو کارت زرد و قرمز دریافت کردند.

همچنین تیم لبنیات هراز آمل که در هفته نهم در گنبد مغلوب شهرداری این شهر شده بود، در هفته دهم و در دیداری خانگی، شهرداری ورامین را از پیش رو برداشت.  آملی‌ها در این مسابقه سه بر یک میهمان خود را شکست دادند و به ششمین برد خود دست یافتند تا 16 امتیازی شوند.

نماینده ورامین در ست دوم 29 بر 27 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 17 و 25 بر 19 مغلوب لبنیات هراز شد.

تیم سایپا نیز در یکی از این دیدارهای این هفته در خانه والیبال تهران میزبان فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود. شاگردان ناصر شهنازی در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا سومین برد خود را در این فصل با شکست فولاد سیرجان تجربه کنند. فولاد در ست دوم 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم نتیجه مسابقه را با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 33 بر 31 به سایپا واگذار کرد تا تعداد برد و شکست این تیم در عدد پنج برابر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز