خبرگزاری کار ایران

شاهین توکلی: محکوم به برد هستیم/ کار کردن با ربیعی اصلا راحت نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۶۵۳

مدافع مس رفسنجان درباره پیش بینی بازی بعد تیمش مقابل هوادار و تجربه کار با محمد ربیعی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شاهین توکلی بازیکن مس رفسنجان بازی عملکرد تیمش در بازی های اخیر گفت: خدا را شکر رفته رفته شرایط تیم خیلی بهتر می‌شود و نتایج ما در جدول نشان داده توانایی کسب رتبه های بالای جدول را داریم. مقابل نفت مسجد سلیمان خیلی خوب بازی کردیم و 3 امتیاز را توانستیم بدست آوریم، امتیاز گرفتن از این تیم خیلی سخت بود اما خدا را شکر از عهده‌اش برآمدیم.

 او ادامه داد: روند تیم روند رو به شدی است و بازی به بازی بچه‌ها هماهنگ تر می‌شوند. به نظر من می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشیم و جایگاهمان بالاتر باشد اما گاهی شانس با تیم یار نبوده است. 

توکلی درباره اعتراضات به پنالتی دوبازی تیمش مقابل سرخ‌پوشان پایتخت و نفت مسجد سلیمان بیان کرد: فکر می‌کنم دربازی مقابل پرسپولیس و با توجه به بازبینی صحنه‌ای که اتفاق افتاد ضربه پنالتی نبوده اما یک سری از کارشناسان گفتند پنالتی بوده و یک سری گفتند نه . در هر صورت تشخیص داور بوده و اشتباهات داوری هم جزئی از بازی است. بازی با نفت مسجد سلیمان ضربه پنالتی قطعا درست بوده و هیچ جای شکی نیست. 

در ادامه افزود: من با ده نفراز بازیکن های تیم نفت هم صحبت کردم به نظرشان پنالتی درست بوده و اگر اعتراض داشته باشند به صحنه‌ای که داور به نفعشان پنالتی نگرفته شاید درست بوده و داور نگرفته اما پنالتی که برای تیم ما گرفتند کاملا درست بوده. به نظر من داوری در بازی با نفت مسجد سلیمان خیلی خوب بود.

بازیکن مس رفسنجان در واکنش به عملکرد تیمش در ادامه فصل گفت: قطعا تیم مس با وجود آقای محمد ربیعی به رتبه‌های بالاتری در جدول دست پیدا خواهد کرد. هیچ شکی ندارم که به این مهم دست پیدا می‌کنیم و انشالله یک نتیجه خوب را برای مردم خوب رفسنجان به ارمغان بیاوریم.

مدافع مس رفسنجان از تجربه کار با محمد ربیعی گفت: سال اولی هست که با ایشان کار می‌کنم و یک چالش بود برای من بعد از چندین سال کار با آقای خطیبی تجربه متفاوتی داشتم تا این لحظه، راستش کار کردن با ایشان اصلا راحت نیست و بالاخره یک مربی فنی و فوق العاده با علم و دانش است. کار با ایشان خیلی سخت است و در عین حال شیرینی های خاص خودش را دارد. 

توکلی در ادامه از پیش بینی عملکرد تیمش مقابل تیم هوادار بیان کرد: چند بازی از بازی‌هایشان را دیده‌ام تیم خیلی خوب و قابل احترامی هستند و خیلی جنگنده و با انگیزه بازی می‌کنند. مطمئنا بازی سختی را خواهیم داشت اما محکوم به برد هستیم نه فقط این بازی بلکه همه‌ی بازی‌هایمان و تمام تلاشمان را می‌کنیم که برنده بازی باشیم و چند پله  در جدول لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز