خبرگزاری کار ایران

میثم دلخانی: اگر رئیس جمهور به شیراز سفر نمی‌کردند مسئولان فارس قصد تقدیر هم نداشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۱۳

قهرمان کشتی ایران گفت: چه فرقی دارد طلا جهان بگیرم یا استانی وقتی تقدیر و تشکری نمی‌کنند! هنوز نمی‌دانند فروردین1400 مسابقات آسیایی رفته‌ام و چندروز پیش تماس گرفتند و گفتند آقای دلخانی شما مسابقات آسیایی هم رفته‌ای؟

میثم دلخانی ملی‌پوش وزن 63کیلوگرم کشتی فرنگی که توانست در مسابقات جهانی نروژ مدال طلا را بدست آورد درباره عدم حمایت مسئولان وآسیب دیده‌گی‌اش بعد از این رقابت‌ها با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد.

میثم دلخانی درباره شرایط ‌جسمانی‌اش بعد از رقابت‌های جهانی گفت:کشتی قبل از فینال دچار آسیب دیده‌گی شدم و حدود یک ماه است که درمانم را شروع کرده‌ام‌ بعد از مسابقات جهانی نروژ به دلیل همین آسیب دیده‌گی هنوز نتوانسته‌ام کشتی بگیرم، این مدت نتوانستم تمرین داشته باشم تا در لیگ کشتی بگیرم وحداقل یک منبع درآمد باشد برایم. 

او ادامه داد: تمرینات بدنسازی و هوازی  تازه شروع کرده‌ام اما تمرینات کشتی را به دلیل عدم بهبودی کامل و با نظر پزشک نمی‌توانم شروع کنم.

ملی پوش کشتی فرنگی درباره تصویب چرخه انتخابی کشتی فرنگی از سوی فدراسیون اینگونه واکنش نشان داد: بی‌شک خیلی تصمیم خوبی است. اینکه از قبل مشخص می‌شود شیوه رسیدن ب دوبند تیم ملی کشتی به چه صورت است خیلی خوب است و به نوعی به همه کشتی‌گیران میدان می‌دهند تا مدعیان وزن های مختلف به رقابت بپردازند و درآخر شایسته ترین‌ها از این چرخه انتخاب می‌شوند. 

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: سال 2019 از قهرمانی استان شروع کردم تا به دوبنده تیم ملی رسیدم و بعد از آن استانی کشتی گرفتم، انتخابی تیم ملی دو مرحله کشتی گرفتم، جام تختی کشتی گرفتم و حتی سال2019 بزرگسالان جهان شرکت کردم و نتوانستم مدالی کسب کنم ولی در امیدهای جهان اول شدم اما جام تختی هم کشتی گرفتم با اینکه مدال طلا امیدهای جهان را در دست داشتم. مسابقات آسیایی شرکت کردم و پیروز شدم.

 میثم دلخانی: اگر رئیس جمهور به شیراز سفر نمی‌کردند مسئولان فارس قصد تقدیر هم نداشتنددلخانی ادامه داد: همه‌ی این چرخه را طی کردم و کسی که می‌خواهد دو بنده تیم ملی را به تن کند باید همه را ببرد و از سد همه عبور کند. 16 ماه قبل از مسابقات جهانی در اردو بودیم و بعد بازگشت از مسابقات جهانی بخاطر آسیبم نتوانستم در کشور کشتی بگیرم. باید بگویم طبق بند چرخه انتخابی کشتی‌گیرانی که مدال طلا جهان را دارند و مدال آوران المپیک و همچنین طلا امیدهای جهان را دارند از این چرخه معاف هستند. اما به این معنا نیست که از الان انتخاب شده‌ایم آقای بنا چرخه خودشان را سالهای سال اجرا می‌کنند و بهترین نتیجه هارا بدست آوردند و به معنی این نیست که ما مستقیما انتخاب می‌شویم ما هم کشتی می‌گیریم یا تورنمنت داخلی یا تورنمنت خارجی چراکه کشتی گیرانی هستند که در داخل کشور از سد همه عبور می‌کنند اما به کشتی گیر خارجی نتیجه را واگذار می‌کنند.

قهرمان کشتی فرنگی از عدم حمایت‌ها بعد از کسب طلا جهانی به خبرنگار ما گفت: در حال حاظر کاری نکرده اند اما یک قول‌های داده‌اند و فعلا نمی‌دانم چه بگویم فقط امیدوارم به وعده‌هایشان عمل کنند. شورای شهر استان فارس هیچ کمکی به ما نکرده‌اند و فقط به منزل‌مان آمدند عکس گرفتند و رفتند. کل اداره ورزش استان فارس 3 سکه هدیه دادند که دو سکه را در هفته اول بعد از مسابقات خرج  مراسم استقبال‌ام کردم.می‌خواهم بگویم چه فرقی دارد طلا جهان بگیرم یا استانی وقتی تقدیر و تشکری نمی‌کنند! هنوز نمی‌دانند عید امسال من مسابقات آسیایی رفته‌ام و چندروز پیش تماس گرفتند و گفتند آقای دلخانی شما مسابقات آسیایی رفتی؟ جالب است استقبال من نیامدند و خبر هم ندارند که ورزشکار استان فارس چه تورنمنت هایی می‌رود. خیلی جای تاسف دارد که نمی‌دانند و مصاحبه می‌کنند که استان فارس در تجلیل از ورزشکاران پیشتاز بوده اما در واقعیت کاری نکرده‌اند.

ملی پوش کشتی فرنگی در ادامه صحبت‌هایش افزود: اگر آقای رئیسی به شیراز نمی‌آمدند همان تجلیل هم از ما نمی‌کردند. مطمئنم چراکه بعد از بازگشتم از مسابقات جهانی و آسیایی هیچ اتفاق مثبتی از سوی مسئولان شیراز برایم نیفتاد. یک بودجه قرار بوده برای خانه کشتی استان فارس در نظر بگیرند چراکه نه تشک کشتی مناسب دارد، نه سیستم گرمایشی و روشنایی خوب و استانی که 4 قهرمان کشتی دارد نباید سالن تمرین کشتی‌گیرانش اینگونه باشد.

میثم دلخانی در آخر اینگونه به صحبت هایش خاتمه داد: تشکر می‌کنم از کسانی که همواره همراهم بودند و حمایتم کردند، از استانداری آقای ایمانی تشکر می‌کنم بابت پیگیری های که داشتند همچنین از آقای موسایی رئیس هیت کشتی استان فارس که شبانه روز زحمت می‌کشند و در مسابقات جهانی از جیب خودشان هزینه کردند آمدند تا کنارمان باشند و خیلی وقتها از هزینه شخصی‌شان هزینه کردند برای کشتی‌گیران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز