خبرگزاری کار ایران

بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار ندارند

دین محمدی: نباید استقلال اجازه جدایی قایدی را می‌داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۳۹۹

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت، بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی آماده نیستند.

سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط استقلال در هفته‌های بتدایی لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در سه بازی اول نتایج خوبی گرفت اما یک تساوی مقابل فجر سپاسی شرایط را تغییر داد. به نظرم وقتی تیمی در یک دیدار سه امتیاز را کسب نمی‌کند باید برای دیدار بعدی از لحاظ روحی روانی قوی‌تر باشند. وقتی تیم در سه بازی متوالی پیروز نمی‌شود یعنی بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار ندارند.

وی ادامه داد: استقلال بازیکنان زیادی از دست داده و هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای آنها به دست بیاورد بخصوص بازیکنانی چون دیاباته و قائدی.

دین محمدی خاطرنشان کرد: کیفیت استقلال در خط حمله خوب نیست درست است که دو بازیکن باکیفیت خارجی که رزومه بسیار خوبی هم دارند به این تیم آمده‌اند اما آنها هنوز نتوانسته‌اند شرایط‌شان را با استقلال وفق دهند با این تفاسیر نباید استقلال اجازه جدایی قایدی را می‌داد.

وی در خصوص حضور گابریل پین روی نیمکت استقلال بیان داشت: به هر حال وی کارنامه خوبی دارد و حضورش می‌تواند روی نیمکت استقلال مثمر ثمر باشد. فرهاد مجیدی هم خودش تجربه کافی را در اختیار دارد فقط امیدوارم که شرایط تیم بهتر شود.

دین محمدی در پایان در خصوص پیش بینی‌اش از دربی پیش رو گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی بتواند از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشد می‌تواند روی برد دربی حساب باز کند و من امیدوارم استقلال این گونه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز