خبرگزاری کار ایران

طالب لو: رضایی جوان است ولی خیلی کار دارد/ 99 درصد راه صعود به جام جهانی را رفته ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۶۲

گلر سابق استقلال و تیم ملی درباره شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، وحید طالب لو، دروازه‌بان سال‌های پیش استقلال که این روزها دور از ایران همچنان مسابقات لیگ برتر را رصد می‌کند معتقد است علیرضا رضایی می‌تواند در آینده به یک دروازه‌بان مطمئن در فوتبال ایران تبدیل شود. گفتگوی او را با ایلنا می‌خوانید:

حضور علیرضا رضایی در دروازه استقلال مقابل نساجی طرفداران آبی را یاد شما انداخت که در 18 سالگی درون دروازه استقلال قرار گرفتید؟

واقعیت این است که من از این موضوع تعجب کردم ولی همان طور که دیدید مشخص شد استقلال سه دروزاه‌بان بسیار خوب در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در اختیار دارد

عملکرد وی را چطور دیدید؟

رضایی دروازه بان جوان و باانگیزه‌ای است اما او خیلی کار دارد یک مسیر طولانی که باید تلاشش را بیشتر کند او می‌خواست به هواداران استقلال بگوید که هیجانی ندارد اما در جریان بازی مشخص بود که دچار هیجان بازی است رضایی فیزیکی مناسبی دارد و در این دو بازی چند موقعیت گل را از حریفان گرفته است.

بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنید؟

شاید باورتان نشود زمانی که استقلال بازی دارد به ساعت شهری که در آن زندگی می‌کنم حدود هفت صبح از خواب بیدار می‌شوم و بازی های استقلال را پیگیری می‌کنم به هر حال استقلال تیمی بوده در دوران بچگی خاطرات بسیار خوبی از این تیم دارم.

عملکرد استقلال را در این چند هفته اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟

تغییرات زیاد در بازیکنان باعث شده که باز هم استقلال برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشد اما مهمترین اتفاق برای استقلال این است که یک مدیر عامل خوب با رزومه قوی به این تیم آمده است. آجرلو تا چندی پیش کاندیدای ریاست فدارسیون بود او در گام اول توانست حاشیه‌های استقلال را کمتر کند دومین حرکت خوب آجرلو این بود که پیشکسوتان استقلال را دور هم جمع کرد و آنها را با یکدیگر متحد کرد و در آخر اینکه یک ثباتی در کادر فنی استقلال ایجاد کرد.

هفته آینده دربی حساس پایتخت برگزار خواهد شد در این باره چه نظری دارید؟

شخصیت بردن در استقلال شکل گرفته و مطمئن هستم استقلال در آن بازی هم برای کسب پیروزی تلاش می‌کند امیدوارم که یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از آب دربیاید.

عملکرد تیم ملی را در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم ما 99 درصد راه را رفته‌ایم و انشاا... با یک برد دیگر صعودمان قطعی می‌شود به نظرم اسکوچیچ در تیم ملی نتایج خوبی گرفته و ما باید بعد از اینکه صعودمان به جام جهانی قطعی شد یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق برای این مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز