خبرگزاری کار ایران

حیدری: هیچ مسئولیتی در خصوص اساسنامه بر عهده فدراسیون فوتبال نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۶۲۳

عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته امور استانها می گوید تایید ماده یک اساسنامه در مجلس جزو ضروریات فوتبال ملی کشور است ممکن است این موضوع برای فدرسیون فوتبال ایران چالش ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، طهمورث حیدری رییس کمیته امور استانها در خصوص عملکرد کمیته امور استانها گفت: وظیفه کمیته امور استان‌ها تنها نباید برگزاری انتخابات هیات‌های استانی در یک دوره چهار ساله باشد و با همکاری هیات‌های فوتبال استان‌ها باید برای رشد، اعتلا و توسعه فوتبال کشور در تمام استان‌ها تلاش کرده و مشکلات شناسایی و حل شوند.

وی اضافه کرد: مشکلات خاص هیاتهای فوتبال استانها، حق عضویت، خروج بازیکنان از استانها، پرداخت مبالغ مختلف کادر فنی و بازیکنان به هیاتهای استانها ، تخصیص اعتبار جهت انجام امور جاری وتوجه ویژه به استعدادیابی استانها از دیگر موارد قابل پیگیری است .

همچنین از راه‌اندازی طرح استعدادیابی در جهت عدالت توزیعی در فوتبال و دستور پرداخت هزینه های مربوط ، توسط شهاب الدین عزیزی خادم، از طرف خودم و همه روسای هیات‌های فوتبال سراسر کشور تشکر و قدردانی می‌کنم. 

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره تایید اساسنامه فدراسیون از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب اساسنامه فدراسیون در صلاحیت مجمع عمومی فدراسیون بوده است که این کار در سال گذشته انجام شد و به تایید فیفا هم رسید، اما در عین حال و برابر توافقی که بین فیفا و معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت مقرر شد تا به موجب اصلاحاتی که در مقررات ملی ورزش صورت می‌گیرد، شرایطی فراهم شود که ماده یک اساسنامه عملا و در اجرا با مشکلی مواجه نشود. امیدوارم این اتفاق تا زمانی که فیفا به فدراسیون فوتبال ایران مهلت داده است، توسط مجلس نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تصویب شود، در صورت عدم تایید ماده یک اساسنامه توسط مجلس ممکن است برای فدرسیون فوتبال وتیمهای ملی کشور چالش ایجاد کند .

رییس کمیته امور استانها در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی خوشبختانه شاهد هستیم که تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر عملکرد خوبی داشته است و به عنوان تیم صدرنشین در گروه ودر رنکینگ جهانی چند پله صعود داشته ایم که جا دارد به مردم عزیز و مسولین محترم کشور تبریک بگویم . 

حیدری در پایان افزود:آنچه مسلم است با این نتایج تیمهای ملی ، آرامش بسیار زیادی بر فوتبال ایران حکم فرما شده است و برنامه‌های مدیریتی با شرایط بهتری در دست اقدام و پیگیری می باشد. دوام این آرامش مساعدت مجلس شورای اسلامی در تصویب بندیک اساسنامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز