خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی سرمربی پیکان از نساجی: یک مقدار تند رفتیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۲۶۶

سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پس از مصاف با نساجی مازندران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از اتمام دیدار تیمش با نساجی که نتیجه 2-2 مساوی خاتمه یافت، در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد؛ او ابتدا درباره شرایط بازی گفت: در کل بازی تیمی که با انرژی‌‌تر کار می‌کرد، ما بودیم؛ دو گل روی اشتباهات فردی خوردیم و در این زمینی که نمی‌شود فوتبال بازی کرد، دو گل زدیم و بازی را برگرداندیم، به خاطر این موضوع از بازیکنانم تشکر می کنم.

حسینی با اشاره به امکانات استان مازندران و ورزشگاه شهدای ساری گفت: امیدوارم مسئولان فکری به حال استان قهرمان پرور مازندران بکنند و امکانات بیشتری را فراهم کنند.

سرمربی پیکان در واکنش به حضور چند لیدر در ورزشگاه و درگیری رخ داده پاسخ داد: اینکه تماشاگر در ورزشگاه باشد، اشکالی ندارد، اما اینکه لیدرها بخواهند صحبت و پرخاش کنند، درست نیست؛ یک مقدار با نیمکت ما بد صحبت کردند و من هم به آنها گفتم صحبت نکنید.

مجتبی حسینی درباره عملکرد داور مسابقه گفت: وقتی زمین ناهموار است و بازی فیزیکی می‌شود، بازیکنان روی تصمیمات داور اعتراض می‌کنند؛ در یک صحنه بازیکن حریف در محوطه جریمه روی بازیکن ما خراب شد که فکر می‌کنم پنالتی بود.

او درباره غیبتش در نشست خبری پیش از بازی هم توضیح داد: با توجه به اینکه هتل ما با محل برگزاری یک ساعت و ربع فاصله داشت و جاده هم کم عرض بود، به همین دلیل نرسیدیم، امیدوارم مرا ببخشید.

حسینی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره خوشحالی بعد از گلش هم عذرخواهی کرد و گفت: به خاطر این خوشحالی که هیجانی بود، عذرخواهی می‌کنم؛ نیمکت نشینان نساجی دوستان من هستند و خودم عاشق مازندران هستم، اگر یک مقدار تند رفتیم، عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز