خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر

هوادار تهران صفر - آلومینیوم اراک صفر؛ صدرنشین لیگ مقابل شاگردان عنایتی متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۲۵۸

آلومینیوم اراک صدرنشین لیگ برتر در پایان دیدارش در هفته ششم مقابل هوادار متوقف شد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال هوادار و آلومینیوم از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه انقلاب کرج و بدون حضور تماشاگران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی صفر بر صفر همراه شد.

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری به همراه علی میرزابیگی و حمیدرضا افشون برعهده داشت.

اراکی‌ها که با هدایت «رسول خطیبی» نمایش‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و تا پیش از این دیدار با ۱۱ امتیاز و تفضل گل بهتر نسبت به استقلال صدرنشین لیگ بودند، برای حفظ روند خوب خود، بازی را از همان ابتدا هجومی آغاز کردند.

در سوی مقابل، هوادار که با هدایت «رضا عنایتی» نخستین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، شرایط خوبی نداشته و پیش از این دیدار با تنها سه امتیاز، یک پله بالاتر از پدیده قعرنشین در رتبه پانزدهم جدول قرار داشت.

نخستین حمله جدی آلومینیوم با شوت روی پا و دیدنی محمد علی‌نژاد رقم خورد که با واکنش خوب بشاگردی راهی کرنر کرد.

محمود قاید رحمتی در دقیقه ۱۸ روی تیرِ یک روی ارسال کرنر میلاد فخرالدینی تاثیر گذاشت و توپ در آستانه ورود به دروازه هوادار، باردیگر با واکنش بشاگردی راهی به دروازه نبرد.

علیرضا نقی زاده در دقیقه ۳۲ در سمت راست محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و بشاگردی ضربه وی را با زاویه‌بندی مناسب، مهار کرد؛ نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم این آلومینیوم بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه ۵۹ محمد امین اسدی با یک فرار عالی خود را به محوطه جریمه رساند اما باز هم بشاگردی در موقعیتی تک‌به‌تک ضربه وی را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۶۳ محمد جواد محمدی اولین موقعیت جدی هوادار را با یک ضربه دیدنی از سمت راست محوطه جریمه دروازه آلومینیوم ایجاد کرد که این ضربه با واکنش دیدنی پورحمیدی راهی کرنر شد.

بازی تا دقایق پایانی صحنه چندان حساسی نداشت و در دقیقه ۸۹ پیمان میری در موقعیتی تک به تک با پورحمیدی گلر آلومینیوم، توپ را با ضربه‌ای عجیب او از بالای دروازه به بیرون زد و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب هوادار

مهرداد بشاگردی، سید محمد ستاری،  آرام عباسی، مهدی عبدی، امیرحسین خدامرادی، نیما انتظاری، معین عباسیان، صائب محبی، داریوش شجاعیان، محمد چهارمحالی، روح‌الله باقری

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب تیم آلومینیوم

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده، نیما درودی

سرمربی: رسول خطیبی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز