خبرگزاری کار ایران

امیری: با پرورش استعدادها آینده تیم های ملی تامین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۹۸۷

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان گفت: با اهمیت دادن به استعدادهای ناب ایران، می توان شاهد موفقیت های بیش از پیش فوتبال پایه بود.

به گزارش ایلنا، وحید امیری، سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت کافا تاجیکستان گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم. این قهرمانی حق بازیکنانم بود. همانطور که می دانید این بازیکنان رده سنی زیر 15 هستند و میتوانند نسل تاثیر گذاری برای فوتبال ایران باشند.استعدادهای ناب در کشورمان وجود دارد که سیستم و ساختاری باید تعریف شود تا استعدادها در مسیر رشد و توسعه قرار گیرند.

وی ادامه داد: حرف مستقیم من در ارتباط با باشگاه‌ها است که به پرورش استعدادها بپردازند. بازیکنانی که در باشگاهها هستند باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند و مربیان کاربلد این نخبگان را پرورش دهند. معتقدم باشگاه در ارتباط با استخدام مربیان کار بلد تاثیرگذار است. باید از مربیانی استفاده کند که تجربه داشته باشند نه اینکه با این استعدادها تجربه کسب کنند. اگر سیستم تربیت استعدادها در باشگاه روی اصول انجام شود به شما می گویم که میتوان 5 تیم ملی در این رده داشته باشیم که موفق خواهند شد.

وی در پایان گفت: این قهرمانی حاصل زحمات مسئولین فدراسیون مخصوصا عزیزی خادم و ماجدی است و کسب عنوان قهرمانی را به ملت عزیزم تبریک می گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز