خبرگزاری کار ایران

شور و هیجان منصوریان در تمرینات جالب است

حنفی: نباید فراموش کنیم پرسپولیس 5 سال پیاپی قهرمان لیگ برتر بوده/ حضور تماشاگران بازی را جذاب‌تر خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۶۸۸

هافبک صنعت نفت آبادان در خصوص بازی مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران بعد از دو سال دوری آنها به عنوان یک اتفاق ویژه در این دیدار یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس فردا در استادیوم آزادی قرار است از هواداران خود مقابل نفت آبادان بهره ببرد. اتفاقی که مهدی حنفی بازیکن طلایی‌پوشان به عنوان یک عامل مثبت برای نمایش بهتر دو تیم در بازی فردا از آن یاد می‌کند. 

 

هافبک نفت آبادان در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به شرایط تیمش برای این بازی گفت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی راپشت سر گذاشته‌ایم و تمام تمرکزمان را بر روی این بازی است. هدف ما کسب 3 امتیاز حساس مقابل تیم خوب پرسپولیس است. امیدوارم بتوانیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم و پیروز از این میدان بیرون بیاییم و دل هواداران صنعت نفت آبادان را شاد کنیم.

 

بازیکن صنعت نفت آبادان در واکنش به بازگشت هواداران به استادیوم و حضور آنها در بازی فردا مقابل پرسپولیس گفت: باید بگویم کار سختی را در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت و قطعا حضور تماشاگران بعد از دو سال اتفاق جالبی خواهد بود و انرژی زیادی خواهند گذاشت و ما هم از حضور پرشور آنها لذت خواهیم برد. امیدوارم  بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و این موضوع به آن کمک کند.

 

حنفی درباره تجربه کارش با علیرضا منصوریان گفت: علی آقا مربی بزرگی است و قطعا هر بازیکنی دوست دارد با ایشان کار کند. یکی از خصلت های بارز علی آقا انرژی بالای‌شان در تمرینات هست که این خصیصه را به تیم هم منتقل کردند. امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

 

هافبک صنعت نفت آبادان در خصوص عملکرد پرسپولیس در این فصل که برخلاف فصول اخیر با قدرت نبوده گفت: نباید به نتایج اخیر این تیم توجه کنیم چرا که پرسپولیس 5 سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده است و یک تیم بزرگ و قدرتمند است.  ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم اما نباید به این نتایج اکتفا کرد و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا امتیاز بازی را بدست آوریم و با این هدف در استادیوم آزادی حاضر خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز