خبرگزاری کار ایران

محسن آذرباد: کمترین حق‌مان مقابل پرسپولیس برد بود/ برای کسب 3 امتیاز به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهیم رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۵۷۰

محسن آذرباد هافبک مس رفسنجان درخصوص عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس و پاس گلی که برابر حریف ثبت کرد به صحبت پرداخت.

محسن آذرباد بازیکن مس رفسنجان درخصوص عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس و پیش بینی بازی بعد مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ما مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم، موقعیت خیلی کمی به‌آنها دادیم و کمترین حق‌مان برد بود اما متاسفانه بد موقع دروازه‌مان باز شد و نتوانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم.

 

وی ادامه داد: شرایط تیم ما کمی سخت تر از سال قبل است و تاحدودی به دلیل اضافه شدن نفرات زیادی است که این فصل به تیم ملحق شده‌اند. این مساله کاملا طبیعی است و زمان می‌برد تا تیم هماهنگ شود. قطعا این اتفاق به زودی خواهد افتاد و تیم مس نتایج خیلی خوبی را خواهد گرفت. قطعا رفته رفته نتایج بهتر می‌شود و امیدواریم که به جایگاه‌های بهتری در جدول لیگ برتر صعود کنیم. انشالله در بازی بعد بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و به روند خوب‌مان برگردیم.

 

هافبک تکنیکی مس رفسنجان درباره صحبت‌های عقیل کعبی که از وی بابت پاس گل مقابل پرسپولیس تشکر کرده بود، گفت: ما باهم هماهنگ کرده بودیم که اگر در این زاویه خطا رخ داد چگونه موقعیت را به گلزنی تبدیل کنیم. سال گذشته هم همین صحنه در همین زاویه رخ داد. عقیل همیشه به من لطف دارد و خداراشکر  که توانستیم یک امتیاز برای تیم کسب کنیم و باید بگویم گل تماشایی آقای کعبی از آن زاویه بازی را زیباتر کرد.

 

آذرباد درباره پیش بینی بازی بعدی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:آنها تیم جوان و خیلی خوبی هستند. از بازیکنان خوبی بهره می‌برند و قطعا بازی آسانی نخواهیم داشت. باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و برای کسب 3 امتیاز بازی می‌جنگیم تا به لطف خدا بتوانیم جایگاه‌مان را ارتقا بدهیم و دل هواداران  مس را شاد کنیم.

 

هافبک مس ر فسنجان در واکنش به سوالی درباره عملکرد دو بازیکن عمانی این تیم نیز گفت: دو بازیکن خیلی خوب تیم ملی عمان را این فصل در ترکیب داریم که همانطور که پیش تر گفتم زمان می‌برد تا به محیط و شرایط جدید عادت کنند و هماهنگ شوند. دو مهره اصلی در ترکیب تیم ملی کشور عمان هستند و مطمئنا در هفته‌های بعد بیش‌تر از آنها خواهیم شنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز