خبرگزاری کار ایران

مهدی حیدری: ثابت کردیم که شکست کرونا صرفا در جمله شعاری خلاصه نمی‌شود/ همه شرکت کنندگان رضایتمند بودند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۶۴۰

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران در خصوص برگزاری مسابقات نجات غریق در دو بخش آقایان و بانوان بعد دو سال وقفه با ایلنا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران در خصوص برگزاری مسابقات نجات غریق در دو بخش آقایان و بانوان بعد دو سال وقفه با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد.

مهدی حیدری در خصوص شرایط بهبود یافته کشور از شیوع ویروس کرونا گفت: ما در جامعه نجات غریق با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شرایط سخت حاکم و گرفتن مجوزهای قانونی ثابت کردیم که کرونا را شکست می دهیم صرفا در جمله شعاری خلاصه نمی‌شود.

ریس فدراسیون نجات غریق در خصوص برگزاری اختتامیه این دوره از مسابقات به میزبانی استان مازندران گفت: تشکر ویژه دارم از میزبانی خوب و بی نقص استان مازندران و مسولین محترم‌شان، رقابت‌های خوبی را پشت سرگذاشتیم و با تمام پروتکل های بهداشتی و ایمنی کامل و از همه مهم تر اینکه همه شرکت کنندگان رضایتمند بودند.

او ادامه داد: مراسم اختامیه این دوره از رقابت‌ها توانستیم یک گردهمایی خوب رابرگزار کنیم، خدا را شاکرم که یک خانواده بزرگ، دلسوز و حرفه‌ایی را به نجات غریق داده که در جهت پیشبرد اهداف و ارتقای سطح این خانواده بزرگ  وزحمت کش می‌کوشند. برگزاری مسابقات با وجود کووید19 سخت بود اما حمایت و همراهی استانداری مازندران کمک کرد تا بتوانیم مسابقات قهرمانی کشور را بعد از دو سال وقفه پیاپی برگزار کنیم.

مهدی حیدری خاطر نشان کرد: تشکر ویژه دارم از حمایت های دکتر حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران، هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران و همچنین کلیه همکارانم در فدراسیون نجات غریق و غواصی تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به ساحل ٤٧٥ کیلومتری استان مازندران گفت: حفظ و ایمن سازی این سواحل به خصوص در ایام تعطیلات مسئولیت سنگینی است که هیات مازندران از انجام آن به خوبی برآمده است و نشان داد که یکی از قطب های قدر نجات غریق کشور است.

مهدی حیدری درباره وعده علی رجبی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران بنا بر پرداخت حقوق عقب افتاده منجیان اشاره کرد و یاد و خاطره مرحوم نادر غیاثی و خلیل مقدم که در حین ماموریت جان خود را از دست دادند با اعلام یک دقیقه سکوت گرامی داشت. همچنین با تاکید بر اینکه کار عملیاتی در سواحل نتیجه تلاش و همراهی ارگان های مختلف زیر مجموع استانداری است، از سپاه استان مازندران بابت همراهی همیشگی در این زمینه قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز