خبرگزاری کار ایران

طارمی، جدیدترین لژیونر برندپوش فوتبال ایران(عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۱۲۶

بعد از کفش‌های سامان قدوس و عکس‌های علیرضا جهانبخش کنار پورشه‌های باشگاه برایتون، اکنون مهدی طارمی و قرارداد همکاری با برند آدیداس مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، در میان اخبار و حواشی پیرامون غیبت مهدی طارمی در لیست تیم ملی فوتبال و گمانه‌زنی‌ها برای بازگشتش به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ، ستاره ایرانی پورتو، روز گذشته در پست جدید اینستاگرامش از همکاری با برند آدیداس خبر داد.

طارمی در پستش از جمله معروف برند آدیداس استفاده کرد: "وقتی خسته هستی متوقف نشو، وقتی کارت تمام شد متوقف شو!"

او از هشتگ "predator" استفاده کرده که نشان می‌دهد قرار است از کفش‌های به همین نام از برند آدیداس در آینده استفاده کند. مهاجم ایرانی تیم پورتو اکنون بازیکن محبوب این باشگاه در بین هواداران است.

طارمی، جدیدترین لژیونر برندپوش فوتبال ایران(عکس)

طارمی در تمامی مسابقات باشگاهی فصل جاری برای پورتو 9 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل هم به نام خودش ثبت کرده است. او همچنین در رده ملی هم یک بازیکن قابل توجه است. طی 11 بازی در مسیر انتخابی جام جهانی قطر 2022 او با ثبت 7 گل یکی از بهترین مهاجمان تیم دراگان اسکوچیچ است.

مهاجم 29 ساله در حالی از همکاری با برند آدیداس خبر داد که پیش از او تا به امروز در میان بازیکنانی که جدیدا به عنوان لژیونر مطرح شده‌اند، بی سابقه بود. پیش از طارمی بازیکنی که با استفاده از کفش‌های برندهای معروف سروصدا کرده بود، سامان قدوس بود.

قدوس با برند نایکی همکاری داشت و این برند به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان به بازیکنان تیم ملی اجازه استفاده از این نام تجاری در مسابقات جام جهانی روسیه را نداد. به غیر از این دو بازیکن، عکس‌های علیرضا جهانبخش کنار پورشه‌های باشگاه برایتون هم یکی از همکاری‌های لژیونرها با شرکت‌های معروف بود.

جهانبخش دو سال پیش به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه باشگاه برایتون معرفی شد و عکس او کنار پورشه 911 خبر از این می‌داد که او این خودروی لوکس را به عنوان جایزه دریافت کرده است اما در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تنها با این خودروها عکس می‌گیرند و آنها به عنوان جایزه به بازیکنان برتر هر ماه تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز