خبرگزاری کار ایران

انتشار توافقنامه لس آنجلس 2028 با شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۰۴۲

توافقنامه پیشنهادی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تابستانی 2028 لس‌آنجلس، که مسئولیت‌های این شهر، کمیته برگزاری و کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده را مشخص می‌کند، تدوین گردیده و انتشار یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، متیو سابو، از حوزه امور اداری شهر لس آنجلس و شارون تسو، تحلیلگر ارشد قانونگذاری، توصیه کرده اند که این توافق توسط شورای شهر لس آنجلس تصویب گردد و انتظار می رود این قرارداد در اواخر سال جاری به رای گیری گذاشته شود.گفته می‌شود که توافقنامه بازی‌ها یادداشت تفاهم فی مابین را گسترش می‌دهد تا "شفافیت بیشتری در مورد مسئولیت‌های شهر و لس آنجلس 28 در مورد میزبانی بازی‌های 2028 ارائه نماید."

منابع شهری و بازپرداخت هزینه ها در توافقنامه گنجانده شده است، همچنین یک طرح میراثی شامل بودجه مازاد، دسترسی و سطح دسترسی اجتماعی نیز دیگر مفاد قرارداد را تشکیل می دهند. این توافق‌نامه همچنین مسئولیت‌های مربوط به کسب‌وکار اجتماعی و توسعه محل کار، پایداری، هنر و فرهنگ، تحرک و حمل‌ونقل و ایمنی عمومی را برجسته تر می‌کند.

در این توافقنامه آمده است که لس آنجلس 2028 ممکن است از شورای شهر درخواست کند تا منابع شهر را بنجوی فراتر از سطوح عادی و مرسوم افزایش دهد. کمیته برگزاری لس آنجلس 2028 مسئول بازپرداخت شهر بر اساس هزینه های ناشی از درخواست ها خواهد بود. هزینه ها با توافق دوجانبه بین شهر و کمیته برگزاری بازی های المپیک لس آنجلس 2028 تا نیمه نخست اکتبر 2024 بر اساس سه سال مالی قبلی تعیین می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز