خبرگزاری کار ایران

پایان کار نمایندگان بیلیارد کشورمان با کسب ۷ مدال در قهرمانی غرب آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۹۰۱

ورزشکاران اسنوکر و پاکت بیلیارد کشورمان موفق شدند ۷ مدال در نهمین دوره رقابت های قهرمانی غرب آسیا به میزبانی کشور امارات کسب کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  کمیته ملی المپیک، بیلیارد و بولس؛ نهمین دوره ورزش های بیلیاردی غرب آسیا به میزبانی کشور امارات و شهر دوبی ۲۰ لغایت ۲۷ آبان برگزار شد. کاروان ایران در این دوره از مسابقات موفق شد با کسب ۷ مدال رنگارنگ طلا و برنز به کار خود در نهمین دوره مسابقات قهرمانی غرب آسیا پایان دهد.

کاروان ایران در این دوره از مسابقات با ترکیب: سیاوش مزینی، میلاد کاشانی، شرون امیدوار و عرشیا خازنی در رشته اسنوکر و محمدعلی پردل، علیرضا وهاب، سید ایلیا هندی و عرشیا اندیشه تدبیر در پاکت بیلیارد، سرپرستی علی سلطانپور و مربیگری کامران شهلا حاضر شود. مدال آوران نهمین دوره رقایت هی قهرمانی غرب آسیا عبارتند از:

عرشیا خازنی مدال طلا اسنوکر زیر ۲۱ سال

شروین امیدوار مدال برنز رقابت های اسنوکر زیر ۲۱ سال

محمدعلی پردل مدال برنز رقابت های ایت بال بزرگسالان

میلاد کاشانی مدال برنز مسابقات اسنور ۶توپ

سید ایلیا هندی مدال برنز مسابقات ناین بال زیر ۱۸ سال

سیاوش مزینی مدال برنز مسابقات اسنوکر ۱۵ توپ

میلاد کاشانی مدال برنز مسابقات اسنوکر ۱۵ توپ

بدین ترتیب نهمین دوره رقابت های قهرمانی غرب آسیا با کسب ۷ مدال طلا و برنز برای نمایندگان کشورمان در رشته های اسنوکر و پاکت بیلیارد به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز