خبرگزاری کار ایران

کلانتری: با آنالیزی که داشتیم پیکان را شکست دادیم / 4 بازیکن داریم که تمام کشور درباره آنها صحبت خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۷۴۰

سرمربی تیم فجرسپاسی در نشست خبری پس از بازی با پیکان از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پس از برتری مقابل پیکان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سخت و پرفشاری داریم زیرا این تیم به راحتی در صدر قرار نداشت. به لطف تلاش و کوشش بازیکنان موفق شدیم با آنالیزی که داشتیم، پیکان را شکست دهیم. حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و روی ضدحملات برنامه داشتیم.

او ادامه داد: در همان نیمه اول توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم قابل پیش‌بینی بود که حریف در خانه، ما را تحت فشار بگذارد و رو به بازی مستقیم و ارسال از کناره‌ها بیاورد. خط هافبک و خط دفاع عملکرد خوبی داشتند و با وجود تحت فشار بودن، عملکرد خوبی داشتند. سه تعویض اجباری به دلیل مصدومیت داشتیم که جزو بازیکنان اصلی ما بودند و به دنبال وقت‌کشی نبودیم.

سرمربی تیم فجر درمورد عملکرد شاگردانش افزود: ما شاکریم که تیم ما به ۱۴ نفر وابسته نیست و تیمی ۲۳ نفره هستیم. ۴ بازیکن جوان داریم که به زودی از آن‌ها رونمایی می‌شود و کل کشور درباره آن صحبت خواهند کرد. سیروان قربانی که یکی از بهترین بازیکنان ماست، نداشتیم و چند بازیکن ما هم غایب بودند. دوندگی، خصیصه تیم ماست و هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

او همچنین درمورد وضعیت ورزشگاه خانگی آنها عنوان کرد: اولین کسی که از شرایط زمین چمن حافظیه ضرر می‌بیند، ما هستیم. روی همین چمن هم کار شده و روز به روز بهتر می‌شود اما از ۲ ماه دیگر که زمین پارس آمده شود، سعی می‌کنیم در آن زمین از حریفان میزبانی کنیم‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز