خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: از تراکتور و روش سرمربی جدیدش بی اطلاعیم/ ما هم مثل حریف می‌خواهیم شکست هفته قبل را جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۵۱۲

سرمربی سپاهان در مورد تقابل با تراکتور در هفته پنجم لیگ صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم. هر ۲ تیم بازی قبلی را از دست داده‌اند و می‌خواهند از این مسابقه امتیاز خوبی بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تراکتور سرمربی جدیدی انتخاب کرده که نمی‌دانیم چه سبک و دیدگاهی دارد. برای ما مهم است که ساختار و روند هفته‌های گذشته را تکرار کنیم و باید با جدیت این کار را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: باید ۳ امتیاز از دست رفته هفته قبل را جبران کنیم اما این به این معنی نیست که بدون تفکر و احساسی بازی کنیم. باید بازی منطقی ارائه کنیم. بازی خیلی سختی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم موفق شویم.

نویدکیا در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: جلال‌الدین علی‌محمدی به دلیل کارت قرمز در بازی قبلی محروم است و از داوود رجبی به دلیل مصدومیت نمی‌توانیم استفاده کنیم. سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می‌کنم تجربه تلخی پیش آمد. امیدوارم هواداران رعایت کنند و توجه کنند که کار اشتباهی بود که انجام می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز