خبرگزاری کار ایران

کمالوند: پنالتی سرنوشت بازی را عوض کرد / آلومینیوم امسال برای کسب سهمیه می‌جنگد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۵۰۳

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره دیدار با آلومینیوم اراک به سوالاتی خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پس از مصاف با آلومینیوم اراک اظهار داشت: اعتقادم بر این است که بازی بسیار خوبی بود، تصمیم داور سرنوشت بازی را تغییر داد. ما در دقایق پایانی نیمه اول شاهد تصمیم داور برای پنالتی بودیم که به نظرم پنالتی درستی نبود. در آخرین لحظه‌ای که تیم می‌خواست به رختکن برود بازی برده از دست آدم خارج می‌شود. اگر این پنالتی درست نباشد من از فدراسیون فوتبال، دپارتمان داوری خواهش می‌کنم خیلی مودبانه و بدون جنجال و اعتراض، حق ما را لطفاً بدهند. 

او ادامه داد: در بازی که حق ما بود برنده شویم، حق ما را بدهند. یک پنالتی سرنوشت بازی را تغییر داد. نه بی احترامی کردیم و نه جنجال کردیم. صادقانه و شفاف می‌گویم که حق ما ضایع شده و اگر کمیته داوران به این نتیجه رسید، حق ما را به هر ترتیبی که هست به ما برگردانند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درمورد عملکرد تیمش در بازی امروز گفت: تیم ما خیلی خوب است علیرغم اینکه از لحاظ بودجه ضعیفترین تیم مسابقات هستیم. کل تیم‌مان را همانطور که گفتم با میانگین ۷۰۰ میلیون تومان بستیم. بازیکنان ما باشرف بازی می‌کنند. تا به امروز ریالی دریافتی نداشتند و نمی‌دانیم که دریافتی خواهند داشت یا خیر. 

کمالوند اضافه کرد: وقتی مشکلات زیاد می‌شود، سرمربی تمرکزش روی مسائل فنی نیست ولی اصلا این شکست را گردن بی پولی و نه مشکلات نمی‌اندازم. شدیداً اعتقاد دارم صحنه پنالتی سرنوشت بازی را عوض کرد. اگر برنده به رختکن می‌رفتیم در نیمه دوم یک بازی دیگری انجام می‌شد.

سرمربی نفت درمورد عملکرد تیم آلومینیوم اراک گفت: فوتبال اراک شایسته این جایگاه است. در دومین مرتبه که اینجا بودم خیلی به صعود نزدیک بودیم، یک بازی در انزلی بود و اتفاقاتی افتاد که اگر نمی‌شد، همان سال به لیگ برتر صعود می‌کردیم. به هر حال ولی خوشحالم که تیمی با این پشتوانه اقتصادی خوب در لیگ برتر حضور دارند. تیم‌هایی مانند آلومینیوم حیف بود که در لیگ برتر نباشند. تیمی که امکانات، ساختار و زمین کافی دارد باید در لیگ برتر بازی کند. با این وجود معتقدم امروز تیم ما خوب بازی کرد. آقای خطیبی تیم قایل احترامی درست کرده و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند. 

فراز کمالوند درخصوص روند. موفقیت آلومینیوم اراک گفت: من تیم آلومینیوم را یک تیم استخوان داری دیدم. بازیکنان باتجربه ای دارند. فکر می‌کنم که آلومینیوم امسال می‌تواند برای لیگ قهرمانان آسیا بجنگند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درمورد عملکرد تیم ملی با دراگان اسکوچیچ گفت: من ترجیحم این است که در مورد این مسائل صحبت نکنم چون به ما مربوط نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز