خبرگزاری کار ایران

منصوریان: علاقه و احترام زیادی برای قلعه‌نویی قائلم/ سبک بازی گل گهر تغییر کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۰۲

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد تقابل با گل گهر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان گفت:  فردا بازی بسیار سخت و نفس‌گیری خواهیم داشت. پیش از شروع صحبت‌های فنی، خوشامد ویژه به امیر قلعه‌نویی و تیمش می‌گویم. احترام فوق‌العاده ویژه‌ای برای او قائل هستم و دوستش هم دارم. امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم. قطعاً بازی سختی داریم، چون در آنالیزی که از تیم قلعه‌نویی داشتیم، چه سال گذشته و چه امسال، نحوه بازی تیمش کلاً تغییر کرده و نفرات زبده و خوبی هم خریده‌اند.

وی در ادامه گفت: در طول هفته و بعد از بازی با نساجی، همه گروه 9 نفره‌مان روزی نزدیک به 9 ساعت وقت گذاشتیم تا این بازی را آنالیز کنیم. فکر می‌کنم نصف یک روز را به همراه تمرین بازیکنان برای این بازی وقت گذاشتیم. می‌دانیم این بازی برای ما بسیار سخت‌تر از بازی با پرسپولیس و استقلال و سپاهان خواهد بود.  بازیکنان‌مان به لحاظ روحی و روانی و فیزیکی خیلی آماده هستند. کم کم با آن هماهنگی لازم رسیده‌ایم و از همه مهمتر اینکه امروز در تیم‌مان به سطحی می‌رسیم که فرقی نیم‌کند چه کسی از بین 25 بازیکن‌مان به زمین برود. ما یک شعاری را برای خودمان گذاشته‌ایم که «یک نفر برای همه و همه برای یک نفر» یا به نوعی می‌توان گفت «یک نفر برای همه و همه برای آبادان». این شعار را سرلوحه کارمان گذاشته‌ایم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص مصدومان تیمش گفت: یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم که یکی از آنها اهل شاخه است که دو ماه بعد به ما اضافه می‌شود. متاسفانه در حین تمرینات نیز حسن بیت‌سعید را از دست دایم. همچنین محمود مطلق‌زاده ماه بعد به تیم اضافه می‌شود، ضمن اینکه باید به مصدومیت فرزاد جعفری نیز اشاره کنم. بر همین اساس سعی کردیم طوری در تمرینات و مسابقات کار کنیم که نتیجه خوبی بگیریم. به هر حال از تمرینات بچه‌ها راضی هستم. به طور ویژه از بزرگان تیم تشکر می‌کنم؛ به ویژه طالب ریکانی که فضا و بستر را برای پیشرفت جوانان باز کردند. البته جوانان تیم نیز کاملاً وقت می‌گذارند و در بازی با نساجی نشان دادند که آماده طی کردن پله‌های رشد هستند. ستاره‌های خیلی خوبی در تیم‌مان برای آینده آبادان می‌بینیم. باید شرایط فراهم کنیم که این ستاره‌ها در آبادان حفظ شوند. در مجموع به همه خسته نباشید می گویم و صبر هواداران آبادانی تشکر می‌کنم. به امید روزی که کرونا بیشتر از همیشه از کشور رخت بربندد و هواداران به ورزشگاه بیایند. در بازی فردا نیز با تمام وجود می‌جنگیم. می دانیم بازی سختی است، ان‌شاءالله با عنایت خدا سربلند بیرون بیاییم.

منصوریان در خصوص مشکلات مالی تیمش نیز گفت: روزی که به آبادان آمدم، مشکلات اینجا را می‌دانستم و آگاه بودم که برخی اوقات به چه نقاطی از مشکلات مالی برمی‌خوریم. یک بار پیرمردی به تمرین ما آمد و به من گفت «باشگاه‌های دیگر به تو پول خیلی بیشتری می‌دادند، چرا به آبادان آمدی؟». من در جوابش گفتم «خودم این چالش آبادان رو دوست داشتم و علاقه داشتم در این تیم کار کنم، چون پتانسیل زیادی دارد». آن پیرمرد ادامه داد که «می‌توانم خواهشی داشتم باشم که یکی دو ماه دیگر آبروی ما را به دلیل بی‌پولی و بدون آب بودن و بدون لباس بودن نبری و شأن شهر ما را پایین نیاوری؟ ما آبادان و شهر اولین‌ها هستیم.» من به آن پیرمرد قول دادم و درباره مشکلات آبادان که سال‌ها نیز وجود دارد، این مسئله را تبدیل به چماق نکنیم و بر سر خودمان نکوبیم. ما مشکلات اینجا را می‌دانیم. خدا را شکر مسئول پخش پالایش و معاونش بسیار علاقه‌مند به نفت آبادان شدند و خودشان از عاشقان تیم صنعت نفت هستند. به همین دلیل دوست ندارم مثل خیلی از مربیان سر و صدا کنم و کار را به تعطیلی تمرینات بکشانم. در واقع اصلاً در فاز این مسائل نیستم. شأن این شهر خیلی بالاست. اگر به این تیم رسیدگی کنند و منابع مالی خوبی داشته باشید، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فوتبالیست در کشور است. من می دانستم اینجا چه مشکلاتی هست. امروز هم می خواهم به تمام هواداران بگویم که حالم در آبادان خیلی خوب است. برخلاف اینکه برخی فکر می‌کنند هر جا که منابع مالی باشد، حال آدم خوب است، باید بگویم که حالم با مردم آبادان خوب است.

وی صحبت خود را اینگونه ادامه داد: می‌دانم کار سختی را انتخاب کرده‌ام و البته با تمام وجود برای این کار سخت می‌جنگم. فعلاً 3 بر یک از آنها عقب هستیم و ان‌شاالله بتوانیم به روزی برسیم که تعداد بردهای‌مان و گل‌های نخورده‌مان زیاد باشد تا بتواند با فراق بال در بخش‌های مختلف شهر بروم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما هنوز بدهکار هستیم. 10 میلیارد که به تیم آمد، صرف بدهکاری‌ها شد. 10 میلیارد دیگر هم که به دست‌مان برسد، باید بابت بدهکاری‌ها بپردازیم. هر مربی‌ای که قبل از من اینجا نشسته، حقش بوده که پولش را بگیرد.

ما یک قول و قراری با بزرگان تیم به ویژه ریکانی و سایر بازیکنان و به ویژه کادر فنی گذاشتیم و به آنها گفتم که می دانیم به کجا می‌رویم. من دوست دارم رسماً مبلغ قراردادم را اعلام کنم که 3 میلیارد تومان است. اگر می‌خواستم در تیم قبلی‌ام بمانم، فکر می‌کنم اگر سه ماه می‌ایستادم و شکایت می‌کردم، 4.5 برابر این پول را می‌گرفتم اما دوست دارم جایی باشم که بازیکن تولید کنم و تاثیری در فوتبال آبادان داشته باشم.

منصوریان ادامه داد: دستیارانم در صنعت نفت پول خیلی کمی گرفته‌اند. مبلغ قرارداد کل مجموعه تیم نسبت به پول روز فوتبال ناچیز است و شاید به اندازه یک پنجم پول یک مربی برسد. در واقع کل مبلغ قرارداد مربیان نزدیک به 5.5 میلیارد تومان می‌شود. ما از گفتن این مسائل ابایی نداریم. مجموع 8، 9 نفر ما درکادر فنی و بدنساز تیم 5.5 میلیارد قرارداد دارد. این را گفته‌ام که همتایان من در تیم‌های دیگر بین 10 تا 15 میلیارد در سال می‌گیرند. البته می‌گویم که آنها باید 30 تا 40 میلیارد بگیرند. به هر حال این انتخاب خودم بوده که به آبادان بیایم و این را دوست داشتم که اینجا حالم خوب باشد که اینگونه است. تیم‌ ما بسیار نجیب است و روی تک تک آنها مثل یک پدر و برادر می‌بوسم. امروز هم به عضو هیئت مدیره گفتم که بازیکنان احترام همشهریان خود را دارند. شأن این شهر خیلی بالاست. مردم اینجا قابل احترام هستند. ما شاید به لحاظ مالی از اسب افتاده باشیم اما از اصل نیفتاده‌ایم. اتفاقا به لحاظ اصل بودن خیلی هم قوی هستیم. ما یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستیم. قطعاً پول نیز به تیم تزریق خواهد شد و قطعاً لبخند را بر لب هواداران فوتبال خواهیم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز