خبرگزاری کار ایران

مصطفی میرعمادیان: صد در صد به دنبال قهرمانی هستیم/ هدف فدراسیون زنده کردن دوباره کشتی است/ 2 کشتی گیر مطرح خارجی را جذب کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۹۶۰

سرمربی تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل: صد در صد به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی میرعمادیان سرمربی تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل پس از صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) در گفت و گو با فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: لیگ امسال به لحاظ کمیت بسیار خوب بود. در گذشته مسابقات اینگونه برگزار نمی‌شد. معتقدم اتفاقات خوبی برای کشتی در حال رقم خوردن است.

وی افزود: این موضوع نشان می دهد از افتخارآفرینی جوانان ما در مسابقات اوفای روسیه  تا اسلو نروژ  باعث شده که رویکرد کشتی عوض شود. امروز همه مسئولین پای کار آمدند تا بتوانند کشتی را به بهتربن جایگاه خود برسانند.

هدف فدراسیون زنده کردن دوباره کشتی است. این موضوع نشان می دهد که کار اصولی در حال انجام شدن است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: لیگ هم باید به واسطه برنامه های خوب کشتی و حضور حامیان مالی و با توجه به این استقبالی که شده است، سطح کیفی بالاتری پیدا کند. به عینه دیدیم که می توانیم 8 تیم خوب و یا اینکه 6 تیم با کیفیت داشته باشته باشیم و دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا مردمی که عاشق کشتی هستند به پای تلویزیون و سالن ها کشانده شوند. تمام اینها موجب شده که به آینده کشتی ایران امیدوار شویم. 

وی افزود: مردم نمی توانستند کشتی قهرمانان خود را از نزدیک ببینند اما امروز با غیر متمرکز شدن مسابقات مثلا اهالی آمل می توانند به سالن بیایند و کشتی امیر حسین زارع را از نزدیک ببینند و قهرمانان خود را در سالن مسابقات تشویق کنند. 

میرعمادیان درخصوص برنامه های تیم فولادین ذوب برای ادامه مسابقات گفت: هدف اولمان بالا آمدن از گروه بود که انجام شد. تیم از لحاظ ترکیبی جدیدتر خواهد شد و ما عباس گادجی ماگومدوف قهرمان وزن 61 کیلوگرم رقابت های جهانی نروژ  و محمدحبیب کادزی محمداف نایب قهرمان وزن 74 کیلوگرم المپیک توکیو از بلاروس را جذب کرده ایم.

وی در پایان با بیان اینکه صد در صد به دنبال قهرمانی هستیم، خاطرنشان کرد: تمرینات جدی تر برگزار می شود و اردوها از آخر این ماه آغاز خواهد شد تا بتوانیم در روز مسابقات به مرز آمادگی برسیم. قول می دهم که لیگ بسیار خوب و داغی را شاهد خواهیم بود و مردم از زیبایی های کشتی سیراب خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز