خبرگزاری کار ایران

الوطن سوریه: ایران تیم برتر میدان و حاکم بر زمین بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۸۲۳

رسانه سوری معتقد است شکست تیم ملی کشورشان برابر ایران قابل انتظار بود.

به گزارش ایلنا، روزنامه الوطن سوریه در گزارشی در مورد دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی با تیتر «شکست قابل انتظار و تبخیر آخرین امیدهای سوریه» نوشت: شکست دیگری را برابر ایران در هفته ششم رقابت‌های مقدماتی با نتیجه سه بر صفر تجربه کردیم. با نتایج این هفته ایران و کره جنوبی به صعود نزدیک شدند در حالی که هنوز چهار تیم دیگر گروه برای رسیدن به جایگاه سوم شانس دارند.

در نیمه اول این بازی ایران تیم برتر میدان و حاکم بر زمین بود. تفاوت‌های بازیکنان ایران و ملی‌پوشان سوریه در این نیمه کاملا مشهود بود. تیمی که می‎‌دانست چه می‌خواهد در مقابل یک تیم سرگردان قرار گرفت و البته سوریه در غیاب نفرات اصلی خودش نمایش ضعیف‌تری داشت. نیمه اول با گل سردار آزمون مهاجم زنیت روسیه و پنالتی حاج صفی به سود ایران تمام شد و این تیم با شایستگی به پیروزی رسید.

در نیمه دوم هم تغییری در وضعیت ایجاد نشد و اگر واکنش‌های دروازه‌بان سوریه نبود شکست سنگین‌‎تر می‌شد. در نهایت قلی‌‎زاده گل سوم ایران را با حرکات تکنیکی به ثمر رساند پس از آنکه مدافعان سوریه به شکل خجالت‌آوری برابر او فریب خوردند.

رکورد دست نیافتن سوریه به پیروزی حالا به 7 بازی پیاپی رسیده که در تاریخ بی‎سابقه بوده و در مرحله مقدماتی جام‌های 78 و 82 بدترین رکورد نرسیدن به پیروزی در 5 بازی پیاپی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز