خبرگزاری کار ایران

کنار زمین فوتبال حضور نداشته باشم بیمار می شوم

میثاقیان: عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی موفقیت آمیز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۸۰۲

سرمربی پدیده مشهد در خصوص آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اکبر میثاقیان سرمربی پدیده مشهد در خصوص برتری تیم ملی مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: تیم ملی عملکرد بسیار خوبی در دیدار مقابل سوریه داشت بازیکنان بسیار با برنامه ظاهر شدند و فکر می‌کنم با این برد صعودمان به جام جهانی به نوعی قطعی شد.

وی ادامه داد:‌ آن طور که من شنیده‌ام تیم ملی نیاز به دو امتیاز دارد تا حضورش در مرحله نهایی جام جهانی قطعی باشد ما می‌توانیم پس از قطعی شدن صعودمان در چهار بازی پایانی که حکم بازی‌های تدارکاتی را برای ما دارد با جوانان‌مان به میدان برویم تا به نوعی آنها را محک زده باشیم به اسکوچیچ تبریک می‌گویم او عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی داشته این نشان می‌دهد که وی شناخت بسیار خوبی از بازیکنان تیم ملی پس از سال‌ها حضور در ایران به دست آورده است.

میثاقیان در خصوص علت بستری شدنش در یکی از بیمارستان‌های مشهد خاطرنشان کرد: مشکل خاصی نبود استرس و فشار عصبی برایم خوب نیست و دکتر خیلی به من توصیه کرد که مراقب باشم اما من با خنده به او گفتم من وقتی کنار زمین فوتبال حضور نداشته باشم بیمار می شوم به دکترم قول دادم که مراقب سلامتی‌ام باشم.

وی در خصوص اینکه هنوز کارت مربیگری‌اش صادر نشده است افزود: مشکل خاصی نیست الان که عمل جراحی را انجام داده‌ام می‌توانم تاییدیه سلامت ایفمارک را بگیرم.

سرمربی پدیده در خصوص شرایط این تیم تصریح کرد: ما کار بسیار سختی در پیش داریم خیلی از بازیکنان اصلی ما در ابتدای فصل از تیم جدا شدند و شرایط کمی دشوار است در این مدت که در کنار تیم حضور داشتم انگیزه را در بچه‌ها دیدم تمام هدف بچه‌ها این است که نتایج خوبی را با این تیم در لیگ برتر کسب کنیم.

وی افزود: البته این کار فقط به تنهایی میسر نیست مسئولان استان هم باید همت کنند زیرا اگر شما مورینیو را هم به مشهد بیاورید اگر همدلی نباشد پدیده به موفقیت نخواهد رسید البته مسئولان استان قول داده‌اند مشکلات را هر چه زودتر حل کنند.

میثاقیان در خصوص بازی این هفته مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: دوب آهن در چهار بازی ابتدایی‌اش نتایج بسیار خوبی کسسب کرده است و دیدید که حتی آنها در دربی اصفهان همه به برتری رسیدند و همین کار ما را سخت خواهد کرد اما همانطور که گفتم باید از یک جایی موفقیت‌ها شروع شود و امیدوارم از همین بازی این اتفاق صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز