خبرگزاری کار ایران

چرا بازگشت دنی آلوز به بارسلونا می‌تواند یک ضربه استادانه از ژاوی باشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۲۷

حتی در 38 سالگی، این مدافع راست افسانه‌ای همچنان به نشان دادن استعداد و قدرت خود ادامه می‌دهد که او را به یکی از بازیکنان بزرگ در پست خود تبدیل کرده است.

به گزارش ایلنا، هنوز هم می‌توان به خاطر شک و تردید در مورد حس فوتبالی این انتقال رایگان را بخشید. از یک طرف، ما یک مدافع راست 38 ساله داریم که به مدت سه سال از بازی‌های اروپایی دور بوده است و آخرین دوره باشگاهی‌اش طاقت فرسا به پایان رسید.

از سوی دیگر، یک غول محو شده ظاهراً هنوز بعد از دست دادن رهبر بزرگ خود در حال فروپاشی است و از شکستی به شکستی دردناک سقوط می‌کردند، در حالی که در تمام این مدت زیر سطح بدهی تقریباً معادل تولید ناخالص داخلی یک کشور کوچک دست و پنجه نرم می‌کند.

با این حال، اگر چیزی وجود داشته باشد که آلوز در سال‌های گذشته به طور مداوم نشان داده، این است که توانایی و اشتیاق او برای بازی اندکی از بین نرفته است و او در حال حاضر برای کسب موفقیت به این باشگاه قدم گذاشته است.

 او پس از تایید این حرکت در اینستاگرام خود نوشت: "در قلب و روحم می دانستم که این روز فرا خواهد رسید."

 هنوز هم می توان به خاطر شک و تردید در مورد حس فوتبالی این انتقال رایگان پرفروش بخشید.

 از یک طرف، ما یک مدافع راست 38 ساله داریم که به مدت سه سال از بازی های اروپایی دور بوده است و آخرین دوره باشگاهی اش با شیک و طاقت فرسا به پایان رسید.

 از سوی دیگر، یک غول محو شده ظاهراً هنوز با از دست دادن رهبر بزرگ خود در حال فروپاشی است و از شکستی به شکستی دردناک سقوط می‌کند، در حالی که در تمام این مدت زیر سطح بدهی تقریباً معادل تولید ناخالص داخلی یک کشور کوچک دست و پنجه نرم می کند.

با این حال، اگر چیزی وجود داشته باشد که آلوز در سال های گذشته به طور مداوم نشان داده باشد، این است که توانایی و اشتیاق او برای بازی اندکی از بین نرفته است و او در حال حاضر برای همین هدف به باشگاه سابقش پیوسته است.

او پس از تایید این حرکت در اینستاگرام خود نوشت: "در قلب و روحم می دانستم که این روز فرا خواهد رسید. به زودی شما را با همان تمایل برای کمک به بازسازی بهترین باشگاه جهان می‌بینم!"

 تنها به همین دلیل و در حالی که ممکن است او در همان بهترین فرم دوران اوج خود در باشگاه نباشد، بارسا کاملاً موجه است که از فرصت برای بازگرداندن اسطوره سابق نیوکمپ استفاده کند.  حضور چهره ای آشنا در رختکن یعنی ژاوی را نیز نباید دست کم گرفت.

این زوج در زمین از رابطه فوق العاده ای برخوردار بودند و شاید تصادفی نباشد که اولین خرید مربی مردی است که او را بیش از هر کس دیگری در بازی می‌شناسد و به او احترام می‌گذارد. دنی و ژاوی هشت سال را با هم به عنوان بازیکن در بارسا گذراندند و 19 عنوان قهرمانی بزرگ از جمله سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند و این برزیلی بود که پیراهن شماره 6 هم تیمی خود را در زمان عزیمت به قطر پس از درخواست آشکار از او در اختیار گرفت. همانطور که در آن زمان به وب سایت رسمی بارسا گفت، اجازه داد و قول داد که "عادلانه عمل کند."

آلوز با انتقال برنامه‌های ژاوی به رختکن به محض اینکه او برای بازی در ژانویه آزاد شد، حضوری رقابتی و بسیار با تجربه در زمین خواهد داشت – جایی که او هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اجازه ندهید سِن آلوز یا نحوه خروج او از سائوپائولو شما را گول بزند. او در فرم بی عیب و نقصی باقی می‌ماند و بیش از 50 بازی باشگاهی در سال 2020 انجام داد و تمام 600 دقیقه بازی‌های المپیک برزیل در دو هفته رقابت فشرده در جولای و آگوست به پیروزی رسید.

این اختلاف بر سر دستمزدهای پرداخت نشده بود، نه هیچ چیز مربوط به فوتبال، که باعث شد او آخرین تیمش را ترک کند. 10 گل و 15 پاس گل در 95 بازی خود در سائوپائولو بازگشت مناسبی را برای بازیکنی رقم زد که در طول دو سال حضورش در این باشگاه به سمت راست و وسط حرکت کرد. او همچنان به‌عنوان مدافع راست برتر برزیل شناخته می‌شود و هم در قهرمانی آن‌ها در کوپا آمریکا 2019 و هم در کسب مدال طلای المپیک در اوایل امسال بسیار تأثیرگذار بود. تنها فقدان نمایش و عملکرد او در ماه‌های اخیر پس از جدایی سائوپائولو منجر به غیبت او در لیست جدید تیته شده است که او قصد دارد در اسرع وقت این مشکل را هم برطرف کند.

با این وجود، خطر برای بارسا این است که آلوز می‌تواند به خریدی چشم نواز و گران قیمت تبدیل شود که روی کاغذ بهتر از زمین بازی به نظر می رسد - مشخصاتی که باشگاه در سال های اخیر در آن تخصص داشته است، با نتیجه این وضعیت مالی و فعلی یک فاجعه ورزشی است. با حضور سرجینو دست و اسکار مینگزا، ژاوی در حال حاضر دو مدافع راست جوان آینده‌دار را در اختیار دارد. به این معنی که این در واقع یکی از معدود موقعیت‌هایی نیست که باید برای تقویت در ژانویه اولویت داشته باشد.

این شیوه سخت گیرانه‌ای است که از منظر بارسا به مسائل نگاه کنیم اما آلوز عناصر دیگری را اضافه می‌کند که شاید کمیت کردن آن‌ها در ترکیب سرمربی جدید دشوارتر باشد، ویژگی هایی که مسلماً در این شروع متوسط ​​از فصل 2021-2022 فاقد آن بوده‌اند. این بازیکن برزیلی از قدرت ستاره، جذابیت و موقعیت قهرمان برخوردار است تا هواداران را از دروازه‌های نیوکمپ به داخل بازگرداند و بدبختی‌هایی را که پس از جدایی مسی در تیم نازل شده بود، از بین ببرد.

در عین حال، ادامه حضور او در برزیل نشان می‌دهد که او هنوز هم می‌تواند به طور منظم در بالاترین سطح رقابت کند، در حالی که وقتی دنی توپ را در اختیار دارد، همیشه این احتمال وجود دارد که اتفاقی دیدنی رخ دهد. کهنه سرباز علاقه‌ای به پول نقد در سطح پایین تر و در عین حال بالقوه پرسودتر ندارد. او با عزم خود برای صعود به قطر 2022 هدایت می شود و اگر بتواند سال‌ها را به عقب برگرداند و یک بار دیگر فوتبال اسپانیا و اروپا را روشن کند تا به آنجا برسد، فقط به نفع ژاوی و بارسا خواهد بود.

منبع: گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز