خبرگزاری کار ایران

مهدی حیدری: مسابقات با کیفیت بی سابقه برگذار شد/ رئیس هیئت استان مازندران سنگ تمام گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۹۶۸

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور صحبت کرد.

مهدی حیدری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق گفت درخصوص برگزاری مسابقات به میزبانی استان مازندران گفت: خدا را شاکرم پس از دوسال وقفه توانستیم با پیگیری های مکرر مجوز برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را بگیریم. جا دارد از زحمات رئیس هیئت استان مازندران جناب آقای نقی کریمیان و تیم همراهشان که با پیگیری های مکرر و شبانه روزی توانستند میزبان این دوره از مسابقات در شهر آمل باشند تشکر و قدردانی کنم. مسابقات با کیفیت بی‌سابقه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، اسکان و همچنین میزبانی عالی خیلی خوب برگزار شد.

حیدری ادامه داد: مسابقات در مجموعه دانشگاهی شهر آمل برگزار شد و حدود 120 شرکت کننده در این رقابت ها حضور داشتند که در آخر تیم فارس مقام نخست را کسب کرد، تیم تهران دوم و تیم مازندران مقام سوم را بدست آورد. مسابقات در 2 روز برگزار شد در روز اول 4 ماده و روز دوم دو ماده نهایی را برگزار کردیم.

او در خصوص میزبانی متفاوت نسبت به ادوار گذشته بیان کرد: سال‌های گذشته این مسابقات به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شد اما ما در مجموعه‌ای بودیم که به گواه همه‌ی تیم ها تا به امروز در هیچ مجموعه و سطحی این مسابقات برگزار نشده بودند. هتل المپیک و هتل اکسین شمال را برای این دوره انتخاب کردیم که دوتا از بهترین مجموعه‌های استان مازندران هستند و استخر محل برگزاری هم یکی از بهترین استخرهایی است که 25 متر استاندارد مسافت کوتاه و از لحاظ شرایط برگزاری به گفته همه تیم ها و شرکت کنندگان با هیچ سالی قابل مقایسه نبوده است.

مهدی حیدری در ادامه صحبت هایش تصریح کرد: بعد از پیک پنجم کووید 19  با پیگیری‌های رئیس هیت استان مازندران ما مجوز را به سختی از ستاد ملی مبارزه با کرونا بعد از دوسال توانستیم بگیریم که داشتن تست PCR هفتاد و دو ساعته برای شرکت کنندگان الزامی بود و همه‌ی شرکت کنندگان تست دادند. در بخش بانوان هم امروز بعد از ظهر شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را آغاز می‌کنیم که 20 تیم تا به امروز اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز