خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: پانوچی و اریکسون برای حضور در تراکتور ابراز تمایل کردند/ برای نظمی سو تفاهم پیش آمد و استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۳۱۳

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور در مورد انتخاب سرمربی جدید صحبت کرد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص روند مذاکره با سرمربی جدید تراکتور اظهار داشت: گزینه اولیه ما آقای پانوچی بود و طی مذاکراتی کن داشتیم به توافق مالی رسیده بودیم ولی سر مدت قرارداد با وی به توافق نرسیدیم. ما قصد داشتیم دو ساله و تا پایان فصل بعد با او قرارداد امضا کنیم ولی او فقط تا پایان فصل حاضر به امضای قرارداد با تراکتور شده بود و سر همین موضوع ما از خیر جذب او گذشتیم.

وی افزود: ما برای او و دستیارانش بلیت گرفته بودیم ولی به خاطر این ماجرا به توافق نرسیدیم. بعد از چند روز وکیل ایشان پیام داد و اعلام تمایل کرد که با ما همکاری کنند و آقای پانوچی تمایل دارد به تراکتور بیاید. حتی این را گفتند که این بار پول بلیتشان را هم خودشان پرداخت می‌کنند ولی به خاطر خلف وعده سری قبل ما دیگر حاضر به مذاکره دوباره نشدیم و قید ایشان را زدیم.

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور در مورد مذاکره با اریکسون هم گفت: ما بعد از پانوچی مذاکراتی با اریکسون داشتیم و ایشان سوالاتی در مورد تراکتور و فوتبال ایران داشت. اینکه تراکتور فصل قبل در لیگ چندم شد و امسال چندم جدول است. حتی در مورد درآمد تراکتور از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی و... پرسید که ما گفتیم در ایران چنین مسائلی نداریم و آقای زنوزی گفتند همه مخارج تراکتور را خودم از جیب می‌دهم که برای اریکسون عجیب و غیر قابل باور بود.

نصیرزاده ادامه داد: ما با یک مبلغ مناسب با اریکسون به توافق رسیدیم ولی بعد چند روز این قیمت را تا چند برابر بالا بردند و یک رقم غیر منطقی به ما گفتند که نپذیرفتیم. آقای اریکسون به ما پیام داد و گفت من تحقیق کردم و متوجه شدم تراکتور یک تیم پرطرفدار در فوتبال ایران است و دوست داشتم در سال‌های آخر مربیگری آنجا بیایم ولی وکلایم در مورد رقم قرارداد سختگیری کردند.

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا با مطالعه سراغ آقای سولدو رفتیم و به توافق رسیدیم و قرارداد ایشان تا پایان فصل آینده است و یک دستیار هم که مربی بدنساز است با خودش به ایران آورده است و کارش را در تراکتور شروع می‌کند.

نصیرزاده در مورد استعفای نظمی گفت: آقای نظمی از مدیران ورزشی و سالم و متعهد است که سال‌ها خدمات ارزنده‌ای در اداره ورزش و جوانان استان و مدیریت تراکتور داشته است. متاسفانه ایشان دچار سو تفاهم شد و استعفا داد و تمایل بر این بود که با ایشان ادامه همکاری داده شود و با استعفا مخالفت شد و حالا باید گزینه جدید مدیرعاملی مشخص شود هم از اعضای هیات مدیره و هم خارج از آن گزینه وجود دارد.

وی در مورد شایعه مدیرعاملی خودش توضیح داد: خیر. قرار نیست من مدیرعامل جدید تراکتور باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز