خبرگزاری کار ایران

سایت کوره امارات بررسی کرد:

سه اشتباهی که لبنان را برابر ایران بازنده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۶۳۰

تیم ملی ایران موفق شد در دقایق پایانی مقابل لبنان به برتری برسد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل لبنان در 4 دقیقه پایانی یک کامبک زیبا به ثمر رساند و توانست با گلزنی آزمون در دقیقه 1+90 و نوراللهی در دقیقه 5+90 به برتری مقابل لبنان دست یابد.

سایت کوره در گزارشی این باخت را برای لبنان یک شکست دردناک خواند و نوشت: علیرغم تفاوت تاکتیکی 2 تیم و اختلاف با ایران، لبنان پس از پیروزی مقابل سوریه اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده بود و برای ثبت یک سورپرایز وارد بازی شد. در آخرین نفس لبنان امروز از رسیدن به کار شگفت انگیز خود بازماند و شکست دردناکی را تجربه کرد.

*اصرار به بازی تدافعی

سایت کوره از 3 اشتباه تاکتیکی تیم لبنان پرده برداشت و نوشت: دلایل زیادی پشت باخت ناامیدکننده لبنان مقابل ایران وجود دارد که مهمترین آن اصرار با بازی در خط دفاعی در تیم لبنان بود. آنها با گل سانی سعد به گل رسیدند و پس از آن همه مالکیت را به تیم حریف واگذار کردند تا مالکیت تیم ملی ایران به 70 درصد هم برسد.

این رسانه اماراتی نوشت: بازیکنان لبنان می‌توانستند با تعادل خوبی بازی کنند و با استفاده از ضد حمله ، حملات ایران را به خوبی پاسخ دهند. آنها می‌توانستند به جای پراکندگی بازیکنان در خط دفاع، با حملات برق آسا حریف را به خوبی تحت فشار قرار دهند.

*تعویض‌های غلط

کوره در ادامه گزارش خود نوشت: سرمربی لبنان به نام «ایوان هاشک» تعویض‌های ناامیدکننده در این بازی داشت. مخصوصا زمانی که «ربیع عطایا» را به بازی نیاورد. بازیکنی که می‌توانست به برگ برنده لبنان بدل شود زیرا توانایی بالایی در حفظ توپ دارد.

*نبود تماشاگران

با تصمیم فیفا تیم ملی لبنان نتوانست از حضور تماشاگران در ورزشگاه خود استفاده کند. سایت کوره نوشت که عدم حضور تماشاگران باعث شد تا تیم لبنان در این بازی بیشتر از نصف قدرت خود را از دست بدهد زیرا تشویق تماشاگران و جو ورزشگاه می‌توانست به شدت به تیم کمک کند.

در انتها سایت کوره نوشت: دراگان اسکوچیچ پس از گلزنی سردار آزمون در دقیقه 1+90، کادر فنی تیم ملی لبنان را تحریک کرد و همین امر باعث شد تا در لحظات پایانی و با دریافت گل تساوی، حواس تیم ملی لبنان پرت شود و گل دوم را در دقیقه 5+90 دریافت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز