خبرگزاری کار ایران

بلافاصله بعد از کامبک شیرین مقابل لبنان؛

سکوت ملی پوشان شکست: یکسال است که لباس‌های کهنه می‌پوشیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۵۵۶

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری مقابل لبنان به سکوت در مقابل وضعیت و مشکلاتی که دارند، با انتشار یک متن هماهنگ پایان دادند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در بازی پنجم مرحله گروهی دور مقدماتی جام جهانی قطر 2022 امشب در ورزشگاه صیدا به مصاف لبنان رفت و با نتیجه دو بر یک با گل‌های سردار آزمون و احمد نوراللهی به پیروزی دست پیدا کرد.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ اکنون پس از 5 مسابقه 13 امتیاز کسب کرده و در رقابت با کره جنوبی برای صدرنشینی در صدر جدول رده بندی جای دارد که شانس صعود به جام جهانی را افزایش می‌دهد.

پس از بازی با لبنان در حالیکه طرفداران تیم ملی از کسب پیروزی حساس مقابل لبنان در دقایق پایانی انگیزه و اشتیاق بسیاری دارند، بازیکنان به سکوت خود در برابر مشکلات پایان دادند تا حقایقی که این مدت دور از اذهان عمومی باقی مانده بود را برملا کنند.

بازیکنان تیم ملی در پستی مشترک به وضعیت رسیدگی به مشکلات گلایه کردند و در این متن اشاره شده که آنها حتی پاداش‌ پیروزی‌های اخیر خود به همراه تیم ملی را هم دریافت نکرده‌اند. همینطور اعتراض به وضعیت زمین تمرین در لبنان هم یکی از موضوعاتی که در این متن به آن اشاره شده است.

متن هماهنگی که ملی پوشان با پرچم ایران منتشر کرده‌اند، به شرح زیر است: 

"بنام خدا، ما بازیکنان تیم ملی با همه توان و غیرت ایرانی و با حمایت شما مردم شریف ایران در دور رفت بدون شکست صدرنشین شدیم. لازم است به اطلاع مردم برسد که تیم ملی با چه مشکلات عجیبی روبرو است که به هیچ وجه در شان نام کشورمان نیست. در تدارکات و پشتیبانی، در حد یک تیم باشگاهی هم حمایت نمی‌شویم.

یکسال است لباس‌های کهنه را می‌پوشیم و هر بار پس از شستشو دوباره باید بپوشیم. در همین سفر لبنان با مشکلات زیادی از جمله زمین تمرین مواجه شدیم اما اعتراض مناسبی از طرف مسئولین فدراسیون صورت نگرفت. بازیکنان تیم ملی برخلاف وعده‌ها و با گذشت چندین ماه، هنوز پاداش‌های خود را دریافت نکرده‌اند. 

از صعود در بحرین به بعد، دیگر خبری از مسئولین ورزش کشور نبوده. پیروزیهای ما برایشان عادی شده و به جای اینکه بیشتر حمایت کنند، به طور کلی فراموشمان کرده‌اند. این وضعیت اصلا مناسب تیمی نیست که در صدر رنکینگ آسیاست و مهیای حضور در جام جهانی می‌شود."

سکوت ملی پوشان شکست: یکسال است که لباس‌های کهنه می‌پوشیم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز