خبرگزاری کار ایران

حسینی: داوران امسال شرایط بهتری دارند / بازی با ذوب آهن سخت و نزدیک خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۶۵

سرمربی تیم پیکان درنشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: پیش بینی یک بازی سخت را برای هر دو تیم داریم. هر دو تیم شکل خوبی دارند و بازی حساسیت بالایی دارد. امیدوارم که فردا روز ما باشد و اشتباهات کمتری انجام بدهیم تا تیم بازی سخت را به سود خودمان تمام کنیم.

سرمربی تیم پیکان درباره رویارویی با تیم سابقش گفت: خوشحالم که شرایط تیم ذوب آهن نسبت به سال‌های گذشته بهتر است و هم مربی و بازیکن این تیم بودم ولی ما مربیان حرفه‌ای هستیم و الان با دل و جان برای پیکان کار می‌کنیم و امیدوارم که بتوانم امانتی که به من داده‌اند را به بهترین شکل انجام بدهم. 

مجتبی حسینی در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس همینطور گفت: قبلا گفته بودم تهران مشکل زمین مسابقه دارد و به غیر از ورزشگاه آزادی ما ورزشگاه استانداردی نداریم و امیدواریم مسئولان شهر فکر سریعی برای این قضیه داشته باشند چون به فوتبال بقیه تیم‌ها آسیب وارد می‌کند.

او درباره احتمال صعود تیم پیکان به صدر جدول رده بندی با برتری مقابل ذوب آهن گفت: ما پله به پله جلو می‌رویم. تازه هفته چهارم هستیم و تیم ما یک تیم خیلی جوان است. سعی کردیم به بچه ها بگوییم که بچه‌ها از فوتبال لذت ببرند و به بهترین شکل ممکن بازی کنند.

حسینی درباره غایبان پیکان برای بازی با ذوب آهن گفت: ما تنها آقای فلاح را به دلیل فوت مادرشان در اختیار نداریم که جا دارد اینجا به این بازیکن جوان تسلیت بگویم.

او همچنین درمورد اعتراض باشگاه سایپا در دادگاه حکمیت ورزش گفت: درباره CAS باید بگویم که هیچ اطلاعی ندارم. 

حسینی درخصوص اینکه پیش بینی می‌کند با بازیکنان جوان در تیم پیکان موفق شود یا خیر گفت: عرض کردم ما اعتقاد به کار بچه‌های جوان داریم و امیدوارم امسال قابلیت‌های خود را نشان بدهند و به تیم ما کمک کنند تا فصل خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان درمورد قضاوت داوران تا هفته چهارم لیگ گفت: در این مسابقاتی که ما داشتیم شرایط خوبی بود و داوران امسال خیلی شرایط بهتری دارند و آماده‌تر هستند. امیدوارم همینطور تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز