خبرگزاری کار ایران

بازدید و شگفتی نمایندگان AFC از زیرساخت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۳۳۴

نمایندگان AFC با حضور در اصفهان از امکانات و زیرساخت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ عصر امروز چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ نمایندگان AfC با حضور در کمپ تمرینی تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از مرکز فنی ورزشی، زمین‌های تمرین، استخر و سایر امکانات تمرینی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بازدید نمودند. در ادامه نمایندگان AFC  با حضور در ورزشگاه بزرگ نقش جهان از این مکان دیدن کردند.

پس از این بازدید نمایندگان AFC  در نشست مشارکی با مسئولان باشگاه حضور پیدا کردند. در این نشست لوزانوف پاول مدیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن ابراز شگفتی از امکانات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و شرایط ورزشگاه نقش جهان  گفت: به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بدلیل فراهم کردن چنین امکانات کامل و‌ پیشرفته‌ای تبریک می‌گویم. ورزشگاه نقش جهان از جنبه‌های مختلف بسیار کامل است.

وی‌افزود: امکانات ورزشگاه نقش جهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان من را تحت تاثیر قرار داد، خصوصاً زمین چمن ورزشگاه کیفیت بسیار بالایی دارد. این امکانات شخصیت و ارزش باشگاه را بیش از پیش نشان می‌دهد.

در ادامه این نشست هومن فیروزی معاون اجرایی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما یکی از با تجربه‌ترین مدیرعامل‌های باشگاه‌ها را داریم که یک دهه مدیرعامل باشگاه بودند و پس از جدایی از باشگاه در فدراسیون فوتبال در سمت دبیرکلی فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند.

فیروزی افزود: در یک سال اخیر شرایط بسیار بهتر شده و این حاصل تدبیر و مدیریت میدانی مدیرعامل باشگاه و حمایت‌های هیات مدیره و تلاش سایر اعضای باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز